jer med børn med kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Jeg er nok bare den type mor der tænker at sådan noget kommer når det kommer. Har aldrig brudt mig om de kasser med hvad de sku hvornår. Vi brugte meget tid i svømmehallen og det var bare så godt også gik vi til sansemotorik hvilket os var godt givet ud. Men ellers tror jeg bare at de selv finder ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

og det er det du kan gøre  hun skal nok komme efter det... hvis alle kolik børn kom bagud motorisk havde vi pædagoger meget mere at lave i institutionerne med at træne børnene

Det giver jeg dig helt ret i

Anmeld

28. november 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg giver dig ret . Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan slappe af , eller jo det ved jeg egentlig godt ..
Jeg tænker konstant på hvordan andre ser mig og opdragelse af mine børn , jeg tænker konstant på ej hvad siger sp nu til der ikke lige er gjort rent at hun ikke lige kan løfte hovedet at hun ikke smiler endnu. Jeg er død angst for at blive indberettet til kommunen fordi mit barn ikke kan hvad det Skal . MEn jeg forsøger virkelig Og jeg ved jeg gør mit yderste . Jeg ved jeg er en god mor .

Men jeg er konstant bange for at få taget mit barn .. Hvor er Det dumt , jeg har en søn som fungere i bedste velgående og som os havde kolik men han lærte alligevel alt ..

Puha sikke da en tanke. Det er jo slet ikke sådan noget de kigger efter.. Og ved du hvad sådan som du bekymre dig om det lille menneske så skal det nok gå

Anmeld

29. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

MNeNejlje

Puha sikke da en tanke. Det er jo slet ikke sådan noget de kigger efter.. Og ved du hvad sådan som du bekymre dig om det lille menneske så skal det nok gå

Nej jeg ved det godt . Det er fuldstændig absurt og latterligt at have det sådan .

Havde det præcis sådan første gang os i de første måneder ..
MEn jeg ved jo at jeg gør det godt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.