jer med børn med kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. november 2012

mortilnoahogmelina

Hej damer ..

Jer som har haft børn med kolik , hvordan har i formåede at lære jeres børn det de nu skal lære de første 3 måneder .??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

L&V

Mortil2tiloktober skriver:

Hej damer ..

Jer som har haft børn med kolik , hvordan har i formåede at lære jeres børn det de nu skal lære de første 3 måneder .??

Laura var lidt bagud med at lære at vende sig og sådanne ting men vi gjorde det vi ku i små doser og tænkte ikke så meget over at når man er så gammel sku man ku det og det. Idag er hun fint med og er en mega lækker unge

Anmeld

28. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

MOkaOkay

Laura var lidt bagud med at lære at vende sig og sådanne ting men vi gjorde det vi ku i små doser og tænkte ikke så meget over at når man er så gammel sku man ku det og det. Idag er hun fint med og er en mega lækker unge

Okay ..

Tusind tak for dit svar .

Man skal nok bare lukke øjnene og lade dem lære det de kan .
Men hvor er Det svært . MAn ønsker jo de skal kunne det hele .

Anmeld

28. november 2012

Kay

her varede kolikken kun 1½ måned fordi vores dejlige kiropraktor ordnede det... og nu hvor hun er 3½ måned er hun fåran alle de andre i mødregruppen rent motorisk... selvom de er 1½ måned ældre

men ingen anelse om hvorfor... for de første 2 måneder skreg hun lige så snart hun blev lagt på maven

Anmeld

28. november 2012

L&V

Okay ..

Tusind tak for dit svar .

Man skal nok bare lukke øjnene og lade dem lære det de kan .
Men hvor er Det svært . MAn ønsker jo de skal kunne det hele .

Jeg er nok bare den type mor der tænker at sådan noget kommer når det kommer. Har aldrig brudt mig om de kasser med hvad de sku hvornår. Vi brugte meget tid i svømmehallen og det var bare så godt også gik vi til sansemotorik hvilket os var godt givet ud. Men ellers tror jeg bare at de selv finder ud af det

Anmeld

28. november 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

her varede kolikken kun 1½ måned fordi vores dejlige kiropraktor ordnede det... og nu hvor hun er 3½ måned er hun fåran alle de andre i mødregruppen rent motorisk... selvom de er 1½ måned ældre

men ingen anelse om hvorfor... for de første 2 måneder skreg hun lige så snart hun blev lagt på maven

Her får vi os hjælp til det. Og det er os blevet bedre . men hun grader stadig en del om aftenen og du kan slet ikke ligge hende fra dig .

Det er som om hun er vendt til at græde hver aften , for man kan hører hun ikke har ondt hver aften . Men hun vil bare ikke sove ..

Og jeg føler slet ikke hun kan noget endnu , jeg føler hun er en slaske dukke , og jeg har så dårlig samvittighed men hvordan skal jeg øve med hende når hun aldrig er glad ..

Anmeld

28. november 2012

mortilnoahogmelina

Månsson skriver:

Jeg er nok bare den type mor der tænker at sådan noget kommer når det kommer. Har aldrig brudt mig om de kasser med hvad de sku hvornår. Vi brugte meget tid i svømmehallen og det var bare så godt også gik vi til sansemotorik hvilket os var godt givet ud. Men ellers tror jeg bare at de selv finder ud af det

Jeg giver dig ret . Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan slappe af , eller jo det ved jeg egentlig godt ..
Jeg tænker konstant på hvordan andre ser mig og opdragelse af mine børn , jeg tænker konstant på ej hvad siger sp nu til der ikke lige er gjort rent at hun ikke lige kan løfte hovedet at hun ikke smiler endnu. Jeg er død angst for at blive indberettet til kommunen fordi mit barn ikke kan hvad det Skal . MEn jeg forsøger virkelig Og jeg ved jeg gør mit yderste . Jeg ved jeg er en god mor .

Men jeg er konstant bange for at få taget mit barn .. Hvor er Det dumt , jeg har en søn som fungere i bedste velgående og som os havde kolik men han lærte alligevel alt ..

Anmeld

28. november 2012

Kay

Her får vi os hjælp til det. Og det er os blevet bedre . men hun grader stadig en del om aftenen og du kan slet ikke ligge hende fra dig .

Det er som om hun er vendt til at græde hver aften , for man kan hører hun ikke har ondt hver aften . Men hun vil bare ikke sove ..

Og jeg føler slet ikke hun kan noget endnu , jeg føler hun er en slaske dukke , og jeg har så dårlig samvittighed men hvordan skal jeg øve med hende når hun aldrig er glad ..

her fik vi øveld lidt at ligge på maven når hun lå på maven på vores maver... så det gjorde vi lige så meget hun gad...

kan godt huske hvor magtesløse vi føldte os... og hvor meget hun bare slaskede... men nu er hun mere end med...

vores sp er faktisk nervøs for om det går for stærkt

Anmeld

28. november 2012

mortilnoahogmelina

Kay skriver:

her fik vi øveld lidt at ligge på maven når hun lå på maven på vores maver... så det gjorde vi lige så meget hun gad...

kan godt huske hvor magtesløse vi føldte os... og hvor meget hun bare slaskede... men nu er hun mere end med...

vores sp er faktisk nervøs for om det går for stærkt

Jamen det er jo helt fantastisk at hører nogen gode historier .

Dejligt hun er kommet så meget med i det hele nu .. Jeg håber snart perioden os Er over her . MEn der er desværre nok længe udsigter. Jeg glæder mig til en glad baby.

Her øver vi os med at ligge på maven på os ..

Anmeld

28. november 2012

Kay

Jamen det er jo helt fantastisk at hører nogen gode historier .

Dejligt hun er kommet så meget med i det hele nu .. Jeg håber snart perioden os Er over her . MEn der er desværre nok længe udsigter. Jeg glæder mig til en glad baby.

Her øver vi os med at ligge på maven på os ..

og det er det du kan gøre  hun skal nok komme efter det... hvis alle kolik børn kom bagud motorisk havde vi pædagoger meget mere at lave i institutionerne med at træne børnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.