Som sagt skal heller ikke sige med sikkerhed, men mener at kunne huske at hun har fortalt om det. Og lød ikke særlig spændende. Vil lige høre hende næste gang jeg snakker med hende
jo tak hun har det fint, dog har min lillebror været ramt af en del vanskeligheder grundet det. Hun ventede ham da hun blev syg. Men han har det ok idag men i hans yngre dage har det spillet ind
Ja, dét har du i hvert fald 100% ret i! Toxoplasmose er super farligt, hvis man får det under en graviditet! Det kan nemlig skade fosteret. Så vidt jeg ved, kan det ikke skade et menneske fysisk, andet end nogle lette influenzalignende symptomer, som går væk igen, men det er noget skidt for et ufødt foster! Det er faktisk derfor, jeg (efter egne ord) ved så meget om det, fordi jeg satte mig godt ind i det, da jeg blev gravid, og vi har en god stak katte.
Fostre kan blive blinde eller hjerneskadede af parasitten, hvis den pådrages af moderen under en graviditet. Man skal dælme være uheldig for at det sker, men det er så sket for jer. Øv! Hvordan led han under det, hvis jeg må spørge?
Beklager at jeg leder din tråd i en anden retning, TS... Jeg håber, du er okay og de snart finder ud af, hvad der er i vejen.
Anmeld