Hejsa
altså ikke for at skræmme dig, men jeg var samme tur igennem for to år siden... Her var kræft oppe at vende, det var et helvede rent ud sagt.... Nå men det hele endte ud i at de fandt ud af at jeg havde harresyge(en form for toxoplasmose) MEGET sjældent... Mine lymfer i lysken var så medtaget at de skulle opereres væk og mig på stærk medicin... De blev ved med at vokse og vokse og spredte sig men medicinen hjalp til sidst... Vend lige med din læge om det kan være sådan noget ...
masser af kram
Haresyge og Toxoplasmose er da det samme... og meget udbredt. Man siger at de fleste, der er vokset op med katte, har været udsat for parasitten og dermed dannet antistoffer. Desuden er det ikke noget, man reagerer på fysisk, men man er ved at lave undersøgelser omkring, hvad det gør ved psyken. Blandt andet viser undersøgelser at man bliver mere suicid, deprimeret og frygtløs efter smitte.
Tjekkede lige hurtigt Wikipedia, som siger ca. det samme:
http://da.wikipedia.org/wiki/Toxoplasma
Jeg siger ikke, at du tager fejl, bare at det må være to meget forskellige informationer vi hver især har fået at vide.
Du har jo nok ret, eftersom du selv har stået i det, men jeg undrer mig udelukkende over, hvad hulen det så har forårsaget ved dig rent fysisk, for det har jeg aldrig hørt om.
Anmeld