Hvem er det der ikke stemmer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Lone Jakobsen

jamen er også en af dem der ikke altid stemmer.
grunden er meget simpel: hvis jeg ikke er helt sikker på hvad et parti står for, så vil jeg hellere lade være med at stemme... end stemme på noget som jeg ikke står 100% inde for. jeg synes det kan være SÅ svært at gennemskue hvad de forskellige partier står for, eller er modstander af....og det kan bare ikke rigtigt fange min interesse.
med hensyn til tronfølgeloven.... ja så var det ren dovenskab, og den fact at det først er noget der bliver aktuelt om....70 år?? kan ikke rigtigt se grunden til at stemme om det nu, så selv om jeg havde planer om det.... ja så blev det ikke til noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Liva

Hej

For første gang i mit liv har jeg ikke stemt til dette valg - jeg mener ellers også at det er noget man absolut skal gøre - ellers har man da i hvert fald ikke ret til at klage over den måde samfundet er skruet sammen på. Grunden til jeg så ikke har gjort det denne gang er manglende tid. Ikke manglende tid til at gå op at sætte krydset, men manglende tid til at sætte mig ind i hvad jeg skal stemme på og hvorfor. I eu-sammenhæng har jeg ikke det store overblik over hvad de forskellige partier går ind for, så der har jeg sværere ved at sætte mit kryds partipolitisk en ved fx et folketingsvalg. Jeg er ellers eu-tilhænger, men må ærligt erkende at eu-politik generelt står lidt fjernt for mig...

Kh Liva

Anmeld

9. juni 2009

Millepus

jeg  er ogsaa opdraget med at man selvfoelglig skal stemme. min familie har vaeret meget involveret i politik. Desvaerre kan jeg som udenlandsdansker hverken stemme her eller i DK

Camilla som ville oenske hun kunne stemme

Anmeld

9. juni 2009

Pia

Normalvis stemmer vi også hver eneste gang..
Men denne gang stemte vi ikke..Det gjorde vi slet og ret ikke fordi vi ikke har haft overskudet til lige og sætte os ind i det denne gang..
Normalt snakker manden og jeg meget om hvem vi stemmer på og hvorfor..
Hvad er vi selv for og imod osv..
Men denne gang har vi ikke gjort det.
Og jeg vil hellere undlade og stemme end bare sætte mit kryds et sted..

Så vi høre til de dårlige vælger denne gang...

Pia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.