'Akut' hjælp - blodig numse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Isabella_mor skriver:

kogte kolde klude ind i bleen.

Og når det er holdt op med at bløde brug inotyol salve, det er seriøst det bedste man kan få til røde numser..

Det er helt sikkert den bedste salve der findes og den FUNGERE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

signe.

Frøken J. skriver:

Min stakkels lille tumling!! Hun har ikke en eneste gang i sit liv døjet med rød numse, hver gang der har været optræk til noget har vi smurt med Bepantholsalve, og så er det ikke blevet til mere.

Nu har hun kindtand på vej og har haft diarré siden søndag morgen, og hendes numse bliver rødere og rødere. Nu er den sågar blodig et par steder Hun bliver selvfølgelig SÅ ked, når hun skal skiftes!

Hvad kan jeg gøre? Luft, luft, luft - ja, men barnet har diarré, så jeg kan ikke bare lade hende rende rundt i bar røv, så kommer der eksplosiv afføring over alt Jeg har prøvet at lade hende rende lidt rundt med en almindelig stofble på til at tage det værste, da det skulle lufte lidt, men synes ikke det hjælper.

Lader hende lufttørre efter bleskift, smører med bepanthol efter hvert bleskift, og har også prøvet sinksalve, som vi egentlig ellers ikke bruger.

Hjælp hjælp min stakkels baby!

Elisabeth ardens 8 hour creame!!! Vi har aldrig brugt andet og det må komme på blodrøde numser da det er ene naturlige ingredienser...

hasse har ofte døjet med rød numse og vi har kun brugt det og gør stadig...

Anmeld

28. november 2012

Laulund87

signe. skriver:

Elisabeth ardens 8 hour creame!!! Vi har aldrig brugt andet og det må komme på blodrøde numser da det er ene naturlige ingredienser...

hasse har ofte døjet med rød numse og vi har kun brugt det og gør stadig...

Er der ikke parfume i?

Anmeld

28. november 2012

signe.

Laulund87 skriver:

Er der ikke parfume i?

Nope, ikk den vi bruger i hvert fald... Det er den der er sådan lidt rustfarvet vi bruger...

Anmeld

28. november 2012

Laulund87

signe. skriver:

Nope, ikk den vi bruger i hvert fald... Det er den der er sådan lidt rustfarvet vi bruger...

Okay

Anmeld

28. november 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Frøken J. skriver:

Min stakkels lille tumling!! Hun har ikke en eneste gang i sit liv døjet med rød numse, hver gang der har været optræk til noget har vi smurt med Bepantholsalve, og så er det ikke blevet til mere.

Nu har hun kindtand på vej og har haft diarré siden søndag morgen, og hendes numse bliver rødere og rødere. Nu er den sågar blodig et par steder Hun bliver selvfølgelig SÅ ked, når hun skal skiftes!

Hvad kan jeg gøre? Luft, luft, luft - ja, men barnet har diarré, så jeg kan ikke bare lade hende rende rundt i bar røv, så kommer der eksplosiv afføring over alt Jeg har prøvet at lade hende rende lidt rundt med en almindelig stofble på til at tage det værste, da det skulle lufte lidt, men synes ikke det hjælper.

Lader hende lufttørre efter bleskift, smører med bepanthol efter hvert bleskift, og har også prøvet sinksalve, som vi egentlig ellers ikke bruger.

Hjælp hjælp min stakkels baby!

Hvis huden på bagdelen omkring rødmen nærmest skinner lidt , og cremen ikke rigtig vil hænge ved, ligesom den glider med af når man smørre, så kan det også være svamp. Det har mine unger haft et par gange ifm. diarre, og der hjælper de gængse cremer og kogte klude ikke. Men man kan få en creme mod svamp i håndkøb - kan ikke huske navnet. Men det virker og det virker hurtigt, hvilket jeg har været glad for, da mine har haft rigtigt ondt og været kede. Bare lige et tip, god bedring med hende.

Anmeld

28. november 2012

VIPpigen

Jeg stemmer i med kogt vandsklude... Og så bruger vi et fantastisk TYSK mærke... Jeg har kun dårlig oplevelse med det som kan købes herhjemme på apoteket af cremer, men Tyskland, de har vidundermidler

Anmeld

28. november 2012

Eliza

luft er kodeordet. For at fremskyndordet lidt, bruger vi føntørre her. 

Den skal selvfølgelig ikke ha fuld rullade helt tæt på måsen. 

Alt med måde 

Go bedring 

Anmeld

28. november 2012

Eliza

luft er kodeordet. For at fremskyndordet lidt, bruger vi føntørre her. 

Den skal selvfølgelig ikke ha fuld rullade helt tæt på måsen. 

Alt med måde 

Go bedring 

Anmeld

29. november 2012

AMM00

Kamulla skriver:

kogtvands klude.. dem der er imod dem er dem der ike har prøvet dem eller ladet dem være for våde i bleen... de udretter mirakler.. Noah havde selv blodig mås, men efter få timer var det helet med de klude der.. uden brug af div. cremer

Skal man bar koge en almindelig stofble og ligge den ligesom en ble på numsen eller hvordan foregår det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.