madplan for de næste 9 uger :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Silas&Mille

bobbles skriver:

vil da også gerne have en mail

Så skal jeg bare bruge din e-mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Silas&Mille

Sendt til alle ovenfor dette indlæg

Anmeld

2. december 2012

Lise

Ja tak   hoejslet@gmail.com

Jeg har lige lavet til fem dage. Det synes jeg var flot gjort af mig, og jeg var meget stolt over at det lykkedes

Anmeld

2. december 2012

Mossu

Ja tak, kunne godt bruge noget inspiration : nogetgenialt@gmail.com

Anmeld

2. december 2012

Silas&Mille

Lise skriver:

Ja tak   hoejslet@gmail.com

Jeg har lige lavet til fem dage. Det synes jeg var flot gjort af mig, og jeg var meget stolt over at det lykkedes

Sendt

Har selv forsøgt mig flere gange, men er altid gået kold i det efter et par uger. Så denne gang tænkte jeg at fryseren SKAL tømmes så blev bare ved til der ikke var mete at tage af

Anmeld

2. december 2012

Silas&Mille

Mossu skriver:

Ja tak, kunne godt bruge noget inspiration : nogetgenialt@gmail.com

Sendt

Anmeld

2. december 2012

Lise

Silas&Mille skriver:

Sendt

Har selv forsøgt mig flere gange, men er altid gået kold i det efter et par uger. Så denne gang tænkte jeg at fryseren SKAL tømmes så blev bare ved til der ikke var mete at tage af

Modtaget  Tak!

Jeg synes det er imponerende at du kan lave sådan en lang madplan. Bliver det overholdt fuldstændig?

Vi er aaaalt for impulsive og styret af lyst her i huset, så vi plejer at komme i tanke om ved 16-tiden at vi igen skal lave aftensmad, og så må vi finde ud af hvad vi skal have...... men jeg er så træt af at vi ikke har mere struktur, og at vi handler så tit, så nu har vi lavet et skema med oversigt over ugen imkl. madplan. Så rigtig skønt med lidt inspiration.

Anmeld

2. december 2012

Silas&Mille

Lise skriver:

Modtaget  Tak!

Jeg synes det er imponerende at du kan lave sådan en lang madplan. Bliver det overholdt fuldstændig?

Vi er aaaalt for impulsive og styret af lyst her i huset, så vi plejer at komme i tanke om ved 16-tiden at vi igen skal lave aftensmad, og så må vi finde ud af hvad vi skal have...... men jeg er så træt af at vi ikke har mere struktur, og at vi handler så tit, så nu har vi lavet et skema med oversigt over ugen imkl. madplan. Så rigtig skønt med lidt inspiration.

Indtil videre har den kørt kørt en uge hvor vi har over holdt den. Måske der kommer en dag eller to hvor der sker ændringer, men tror det så alligevel ikke for der er meget lidt af det vi har prøvet før. Kæresten bad pænt om forandringer og mere spændende og vekslende mad, så jeg gik i gang med min kæmpe mappe med opskrifter
Og denne 9 ugers plan blev resultatet.

Anmeld

2. december 2012

bobbles

Silas&Mille skriver:

Så skal jeg bare bruge din e-mail

jep momille@live dk

Anmeld

2. december 2012

MomInTheMaking

Silas&Mille skriver:

I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.
Det blev til en 9 ugers madplan

da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail

Alt kød har vi i fryseren i forvejen.
Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift

Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB

Du må gerne sende til mig. sheilatingen@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.