Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas&Mille skriver: I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
I weekenden fik jeg lavet madplan udfra alt hvad vi har i fryseren.Det blev til en 9 ugers madplan da jeg sidder med telefonen (computer virker ikke ), kan jeg ikke ligge den ind her, men hvis nogen skulle være interesseret i at se den og få noget inspiration vil jeg gerne sende den på mail Alt kød har vi i fryseren i forvejen.Nogle dage er med opskrifter fundet hovedsageligt på dk-kogebogen eller maduniverset, andre dage er det noget jeg ved hvordan laves uden opskrift Så jer der skulle være interesseret, smid jeg mail her eller send den i en PB
Ja tak
Camillapiin@gmail.com
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil også gerne se din madplan for de næste 9 uger, trænger til noget inspiration. Mail: heidialstroem@gmail.com
Heidi A. skriver: Jeg vil også gerne se din madplan for de næste 9 uger, trænger til noget inspiration. Mail: heidialstroem@gmail.com
tweety2060 skriver: Også herApril@jubii.dk
Også herApril@jubii.dk
Silas&Mille skriver: Sendt til alle ovenfor dette indlæg Hvis der er nogen der mangler at modtage den, må I endelig sige til
Sendt til alle ovenfor dette indlæg Hvis der er nogen der mangler at modtage den, må I endelig sige til
Jeg vil også gerne se den pkris01@hotmail.com
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128