Lang flyrejse - TV eller andet til dreng på 14 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

bvk

modesty skriver:

Tusind tak for svar! Jeg prøvede faktisk i går med iPad'en igen og der var da interesse i et par minutter.  Så jeg tror helt klart at jeg vil prøve noget mere.

Jeg har spurgt om vi kan få sådan en "basinette" til ham, men de ville ikke fordi han er for stor...

Vi flyver i dagtimerne - fra 7:30-19:30 så det er lige præcis i det tidsrum hvor han er vågen, argh...

Hvem skal I rejse med?

Det gode ved at få "ligge" plads til ungerne er nemlig, at man lige får lidt ekstre benplads:-)

Sidst vi var afsted, var der sågar et barn der kunne ligge foran sine forældre på gulvet og sove - fordi han også var for stor til at komme ned i bassinet'et

Men husk rigeligt tøj og tæpper  til flyveren - også til jer - både af hensyn til varme og af hensyn til spisning mv ombord:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

modesty

bvk skriver:

Hvem skal I rejse med?

Det gode ved at få "ligge" plads til ungerne er nemlig, at man lige får lidt ekstre benplads:-)

Sidst vi var afsted, var der sågar et barn der kunne ligge foran sine forældre på gulvet og sove - fordi han også var for stor til at komme ned i bassinet'et

Men husk rigeligt tøj og tæpper  til flyveren - også til jer - både af hensyn til varme og af hensyn til spisning mv ombord:-)

Vi skal flyve med Scanways.

Jeg tror at vi dukker op i lufthavnen i god tid og ser om vi kan få pladserne helt oppe foran. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.