Jeg vil KUN have kejsersnit, hvis det ikke kan lade sig gøre at føde naturligt! Dog vil jeg sige, at en sædefødsel nok heller ikke ville være noget jeg lige umiddelbart ville give mig i kast med, uden at have fået meget grundig introduktion...
Grunden til at jeg helst ikke vil have kejsersnit er, at der er langt flere risici for komplikationer ved en operation, jeg vil have smerter lang tid efter og i min verden er den bedste vej for barnet ikke kejsersnit.
Der ud over havde min mor et ganske forfærdeligt forløb med kejsersnit, da hun fødte mig, og det spiller naturligvis også ind på, at jeg ikke har lyst til det. Det var så voldsomt, at hun faktisk fik en fødselsdepression på baggrund af det... Men det har hun først fundet ud af mange år senere, at det var det der faktisk skete, for det var man ikke voldsomt OBS på den gang!
Der ud over ville jeg, hvis jeg skulle have pks, skulle føde på Randers sygehus og ikke på Skejby, og det er ret langt for os at tage, eftersom min kæreste ikke kører bil... A
Sidst men ikke mindst, har jeg endometriose, og selvom det er en meget lille risiko, så er der en risko for, at der kan sætte sig endometriosevæv i operationsaret og det skulle ikke være sjovt!
Så ja jeg håber virkelig meget, at jeg kan få lov til at føde på helt naturlig vis

Ved ikke om du kan bruge mit input, da det jo ikke er for kejsersnit, men nu fik du det alligevel
Anmeld