Hvilken udgave af dette citat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken udgave af dette citat, ville I fortrække?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

886 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2012

KittyCatta

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge at få tatoveret det danske citat eller det engelske.

Hvilket kan I bedst lide? 

”Som havet kun har én smag, smagen af salt,
har min lære kun én smag, smagen af frihed.”
Buddha

“Just as the great oceans have but one taste, the taste of salt, so too there is but one taste fundamental to all true teachings of the Way, and this is the taste of freedom.” Buddha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Mimic

den engelske, også selvom den er det længere

Anmeld

28. november 2012

KittyCatta

Mimic skriver:

den engelske, også selvom den er det længere

Kan ikke helt beslutte mig. For synes at det lyder fedt på engelsk, men minus er bare at det er så langt Det danske er også fedt og så er det kort.. Hm..

Anmeld

28. november 2012

Lotus86

Jeg synes det danske, synes ikke det lyder særlig godt på engelsk.

Anmeld

28. november 2012

TeamRocket

Det lyder fjollet på dansk synes jeg.

Anmeld

28. november 2012

mn

KittyCatta skriver:

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal vælge at få tatoveret det danske citat eller det engelske.

Jeg tænker det danske ud fra de to muligheder, men vil sige at hvis det var mig der skulle have den havde jeg nok valgt den på det sprog han har sagt det på, hvilket jeg ikke gå udfra hverken er dansk eller engelsk.

Anmeld

28. november 2012

KittyCatta

metteswn skriver:

Jeg tænker det danske ud fra de to muligheder, men vil sige at hvis det var mig der skulle have den havde jeg nok valgt den på det sprog han har sagt det på, hvilket jeg ikke gå udfra hverken er dansk eller engelsk.

I så fald vil der stå noget lignede dette. Vil gerne have at det skal være let læseligt, og at ordet "frihed" går rent igennem

के रूप में समुद्र केवल एक स्वाद, नमक का स्वाद
मेरी सीखने की केवल एक ही स्वाद, स्वतंत्रता का स्वाद.

Anmeld

28. november 2012

S.Maria

Har du brugt google translate? Synes ikke helt det engelske hænger sammen, men måske det ikke skal det 

Anmeld

28. november 2012

Giraffen

KittyCatta skriver:

jeg synes den er svær... men efter at ha læst dem flere gange så hælder jeg mest til den danske

men jeg synes du skal få dem lavet i den skrifttype du gerne vil have og antal linjer du vil have det fordelt på og så simpelthen klistre (evt få tattovøren til at få det sat over) på den kropsdel du gerne vil have det og se hvad der ser bedst ud rent visuelt

for det kommer helt an på hvor på kroppen du vil have det om det er flottest med få eller mange ord

Anmeld

28. november 2012

Flødebollen

S.Maria skriver:

Har du brugt google translate? Synes ikke helt det engelske hænger sammen, men måske det ikke skal det 

Jeg tænkte nøjagtig det samme, men kom så til den konklusion, at det kunne være "gammelt" engelsk, som gammel-dansk med store bogstaver alle mulige steder. Og kjæerlige etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.