Åh så frustrerende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Nulle123

Håber for dig, at dine tests bliver mere tydeligere og at det er lykkens måned

Prøv at sætte et billede ind af testen, så kan vi andre se, om vi tror det er en skyggestreg - krydser fingre for, at den er god nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

Nulle123 skriver:

Håber for dig, at dine tests bliver mere tydeligere og at det er lykkens måned

Prøv at sætte et billede ind af testen, så kan vi andre se, om vi tror det er en skyggestreg - krydser fingre for, at den er god nok

Tak for det håber også det lykkes for os!

Jeg har smidt dem i skraldespanden, da jeg synes de blev lidt mere tydelige efter tid, og det kan jeg jo ikke regne med.

Anmeld

2. december 2012

TB1985

Er der noget nyt?

Jeg har selv haft sen ÆL i forhold til cyklus, og trods for at jeg er på 3. dagen for udebleven mens er der kun negative test :-(

men håber for dig det lykkeds :-D

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

TB1985 skriver:

Er der noget nyt?

Jeg har selv haft sen ÆL i forhold til cyklus, og trods for at jeg er på 3. dagen for udebleven mens er der kun negative test :-(

men håber for dig det lykkeds :-D

Nej, intet nyt. Jeg har ikke testet siden fredag. Har ikke fået mens, men har haft en del mavesmerter, som menssmerter i dag.
Jeg tror ikke selv på den er der, men så længe mens ikke er kommet, er der jo håb

Øv du ikke kan teste positiv. Men håbet er ikke ude for dig heller, hvis ikke du har fået mens.

for dig!

Anmeld

2. december 2012

TB1985

Anonym skriver:

Nej, intet nyt. Jeg har ikke testet siden fredag. Har ikke fået mens, men har haft en del mavesmerter, som menssmerter i dag.
Jeg tror ikke selv på den er der, men så længe mens ikke er kommet, er der jo håb

Øv du ikke kan teste positiv. Men håbet er ikke ude for dig heller, hvis ikke du har fået mens.

for dig!

Hvad jeg kan læse mig frem til rundt omkring, er der jo mange der har de dumme mens smerter, men er gravide alligevel - så uden at sætte for meget hån i hovedet vil jeg, hvis jeg var dig teste i morgen tidlig hvis mens ikke er dukket op..
Og der er jo en del der først kan teste positivt efter de er 6 og 7 uge henne - nogen endda meget længere..

for den alligevel skulle være der

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

TB1985 skriver:

Hvad jeg kan læse mig frem til rundt omkring, er der jo mange der har de dumme mens smerter, men er gravide alligevel - så uden at sætte for meget hån i hovedet vil jeg, hvis jeg var dig teste i morgen tidlig hvis mens ikke er dukket op..
Og der er jo en del der først kan teste positivt efter de er 6 og 7 uge henne - nogen endda meget længere..

for den alligevel skulle være der

Ja det har du helt ret i

Jeg tester nok imorgen tidlig. Ellers gør jeg det tirsdag. Kommer lidt an på om smerterne fortsætter hvis jeg stadig har menssmerter imorgen og mens ikke er kommet tester jeg tirsdag

Tak for

Anmeld

2. december 2012

TB1985

Lyder fornuftigt

Anmeld

3. december 2012

Anonym trådstarter

TB1985 skriver:

Lyder fornuftigt

Øv, så kom mens det passer også meget godt med at det skulle komme i dag, når jeg havde positiv ÆL-test d. 17.

Så må jeg håbe december bliver vores måned, så vi snart kan blive forældre. Er ved at blive vanvittig snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.