Åh hvor er jeg frustreret!
Vu forsøger os nu på 14. måned, og det har været en lang og hård kamp for at blive gravide.
Jeg har haft en SA og en BIO inden for det sidste halve år.
Denne måned havde jeg positiv ÆL-test d. 17. november. Vi havde sex to dage op til og to dage efter.
D. 22. novemmber får jeg så en lille pletblødning, helt rosafarvet. Der var en lille smule de følgende 4 dage.
Jeg har normalt en cyklus på ca. 30 dage, hvilket vil sige, at jeg forventer mens på fredag.
Det stemmer så ikke helt overens med min ÆL. Der siger man jo, at der er 14 dage fra ÆL til mens, og jeg havde jo først en positiv test d. 17, og så gik der vel en til to dage, før jeg skal have mens.
Jeg har haft voldsom kvalme i et par dage, opkast igår og dundrende hovedpine og helt vildt ømme bryster. Tog en test i dag, inden jeg begyndte at tænke over at der ikke er noget der passer med der hvor jeg skulle have ÆL. Testen var negativ, men synes tydeligt jeg kan se, der hvor stregen skulle være. Som om der er en skyggestreg, men er i tvivl om hvorvidt der er farve i den.
Jeg har overbevist mig selv om, at det heller ikke var denne måned det skulle lykkes.
Jeg havde lige brug for at komme ud med lidt frustrationer. Tak fordi du læste med.
Anmeld