Jeg er stor fan af....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Jeg syntes bare du virker som et virkelig fornuftig ungt menneske. Som virkelig ved hvad du vil med livet. Og du er ikke bange at være lidt anderledes :-)

Jeg ville rigtig gerne møde dig en dag

Det er jeg glad for at høre - for jeg ved bestemt hvad jeg vil her i livet, og hvad mine drømme er. Og det med at være anderledes.... Jeg har aldrig passet ind i en kategori, tror jeg ikke. Jeg har i hvert fald ALTID fået det at vide

Jamen, det må vi da finde ud af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Dinna88

PT skriver:

Hvor er du sød

Vi er også utrolig glade for dig - og elsker når du kommer

Yay

Anmeld

28. november 2012

MorDk

Der er faktisk en del jeg er FAN af!

Anmeld

28. november 2012

Mettefpigen

Af alle herinde! Og specielt dem der er kommet med nogle trøstende kommentarer under min depression :-)

Anmeld

28. november 2012

Moma

Der er ret mange, jeg er FAN af og enig i. Det er deres "skyld" , at jeg ikke altid kommer med min mening i diverse tråde. Fordi det jeg ville skrive er skrevet.

Anmeld

28. november 2012

Laulund87

Tauf skriver:

Er hun din søster:-) Det må være skønt med en søster som hende. (er MEGET glade for mine egne )

Ja det er hun Jamen det er det da

Anmeld

28. november 2012

kriknu

Jeg må nok også indrømme at der er en del herinde jeg er fan af, jeg er godt nok stadigvæk rimelig ny herinde så det er begrænset hvor godt jeg kan huske hvem i er...

Men en ting er sikkert, SussieThyssen - hende er jeg bestemt fan af, hun får altid udtrykt sig så godt og kommer med en masse gode råd... 

Nogle andre jeg er fan af er nok de skønne tøser fra min terminsgruppe (Juni 2013) ved slet slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dem

StephanieJ er jeg vist også fan af, især efter at have set hendes video om abort - den ramte lige plet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.