Jeg er stor fan af....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Dinna88

Wow, sikke en tråd at vågne op til, når man er lidt vrissen over at skulle op at træne
hvor er du dog sød!! Det var da ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvor er det dog dejligt at læse!!  

Jeg er god god fan af et par stykker herinde, men lige i dag må det være PT og så hendes dejlige unger, som jeg har æren af at være barnepige for Tre fantastiske personer, i hvis hjem jeg elsker at komme

GLÆDELIG JUL (lidt for tidligt måske!) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Mimic

Jeg er stor fan af SussieThyssen og hendes altid gode og meget uddybende svar..

synes hun virker som et helt fantastisk menneske

Anmeld

28. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tauf skriver:

Dinna88
Jeg syntes at ud fra hvad jeg kan læse i hendes indlæg og de indlæg hun svare på er hun et helt igennem fantastisk menneske

Hun virker altid så sympatisk overfor andre mennesker. Hun har sine helt egne mening og holder fast i dem.

Jeg tror også hun er lidt speciel på den fede måde

Ja faktisk ville jeg bare sige at jeg er helt tosset med Dinna88

Hvem er i fan af:-)?

Dinna88 ER et fantastisk menneske, kan jeg fortælle dig

Anmeld

28. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Wow, sikke en tråd at vågne op til, når man er lidt vrissen over at skulle op at træne
hvor er du dog sød!! Det var da ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvor er det dog dejligt at læse!!  

Jeg er god god fan af et par stykker herinde, men lige i dag må det være PT og så hendes dejlige unger, som jeg har æren af at være barnepige for Tre fantastiske personer, i hvis hjem jeg elsker at komme

Hvor er du sød

Vi er også utrolig glade for dig - og elsker når du kommer

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

Mimic skriver:

Jeg er stor fan af SussieThyssen og hendes altid gode og meget uddybende svar..

synes hun virker som et helt fantastisk menneske

Enig der også:-)

Anmeld

28. november 2012

KittyCatta

SussieThyssen  Hun kommer altid med nogle gode brugbare svar og viser generelt bare en dyb forståelse og omsorg for sine medmennesker

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Jeg syntes bare du virker som et virkelig fornuftig ungt menneske. Som virkelig ved hvad du vil med livet. Og du er ikke bange at være lidt anderledes :-)

Jeg ville rigtig gerne møde dig en dag

Anmeld

28. november 2012

Dinsen

jeg er fan af alle baby.dk bruger 

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

Laulund87 skriver:

Hvor er du sød

Vil da skynde mig at linke den her tråd så min søster kan se den

Er hun din søster:-) Det må være skønt med en søster som hende. (er MEGET glade for mine egne )

Anmeld

28. november 2012

MyLove E

Dinsen skriver:

jeg er fan af alle baby.dk bruger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.