Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wow, sikke en tråd at vågne op til, når man er lidt vrissen over at skulle op at træne hvor er du dog sød!! Det var da ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvor er det dog dejligt at læse!!
Jeg er god god fan af et par stykker herinde, men lige i dag må det være PT og så hendes dejlige unger, som jeg har æren af at være barnepige for Tre fantastiske personer, i hvis hjem jeg elsker at komme
GLÆDELIG JUL (lidt for tidligt måske!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er stor fan af SussieThyssen og hendes altid gode og meget uddybende svar..
synes hun virker som et helt fantastisk menneske
Tauf skriver: Dinna88Jeg syntes at ud fra hvad jeg kan læse i hendes indlæg og de indlæg hun svare på er hun et helt igennem fantastisk menneske Hun virker altid så sympatisk overfor andre mennesker. Hun har sine helt egne mening og holder fast i dem.Jeg tror også hun er lidt speciel på den fede mådeJa faktisk ville jeg bare sige at jeg er helt tosset med Dinna88Hvem er i fan af:-)?
Dinna88Jeg syntes at ud fra hvad jeg kan læse i hendes indlæg og de indlæg hun svare på er hun et helt igennem fantastisk menneske Hun virker altid så sympatisk overfor andre mennesker. Hun har sine helt egne mening og holder fast i dem.Jeg tror også hun er lidt speciel på den fede mådeJa faktisk ville jeg bare sige at jeg er helt tosset med Dinna88Hvem er i fan af:-)?
Dinna88 skriver: Wow, sikke en tråd at vågne op til, når man er lidt vrissen over at skulle op at træne hvor er du dog sød!! Det var da ikke lige hvad jeg havde regnet med, men hvor er det dog dejligt at læse!! Jeg er god god fan af et par stykker herinde, men lige i dag må det være PT og så hendes dejlige unger, som jeg har æren af at være barnepige for Tre fantastiske personer, i hvis hjem jeg elsker at komme GLÆDELIG JUL (lidt for tidligt måske!)
Mimic skriver: Jeg er stor fan af SussieThyssen og hendes altid gode og meget uddybende svar.. synes hun virker som et helt fantastisk menneske
SussieThyssen Hun kommer altid med nogle gode brugbare svar og viser generelt bare en dyb forståelse og omsorg for sine medmennesker
jeg er fan af alle baby.dk bruger
Laulund87 skriver: Hvor er du sød Vil da skynde mig at linke den her tråd så min søster kan se den
Hvor er du sød
Vil da skynde mig at linke den her tråd så min søster kan se den
Dinsen skriver: jeg er fan af alle baby.dk bruger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128