hvilke sociale netværk har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Sildefisk

Yurie skriver:

hvorfor skulle det få dig til at føle dig gammel?

Ja, jeg ved godt at alle unge har det, men der er jo ligeså mange ældre der har det, så man er vel ikke gammel, når man ikke er på.
Jeg har en frihed, fordi at jeg ikke skal ind og tjekke hele tiden, for at se om der er kommet nye ting. Man kan tænke på alt muligt andet.

Det skriver jeg jo også netop at jeg IKKE gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Camilla..

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved dette er et mærkeligt spørgsmål, men jeg valgte i sin tid at slette min facebook profil da jeg sjældent var på - og at familie og venner aldrig var på når jeg var på.

Når jeg så snakker med nogen og de hører at jeg ikke har facebook ser de, for det meste, mærkeligt på mig.

Det fik mig til at tænke på hvad I andre mon bruger.

Jeg bruger facebook

Anmeld

28. november 2012

TNBC

Sildefisk skriver:

Det skriver jeg jo også netop at jeg IKKE gør

jaja, men det lød bare som at man blev gammel ikke at være på fb.

Anmeld

28. november 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg har ingen af delene!

Anmeld

28. november 2012

betski

Jeg ved dette er et mærkeligt spørgsmål, men jeg valgte i sin tid at slette min facebook profil da jeg sjældent var på - og at familie og venner aldrig var på når jeg var på.

Når jeg så snakker med nogen og de hører at jeg ikke har facebook ser de, for det meste, mærkeligt på mig.

Jeg bruger:

Facebook

Twitter

LinkedIn

Google+

Yammer

Instagram

men den jeg bruger mest er facebook.

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

Yurie skriver:

jaja, men det lød bare som at man blev gammel ikke at være på fb.

ja men bemærk at det ikke er mig der udtaler dette, jeg modsvare bare nogle bemærkninger højere oppe i tråden

God dag

Anmeld

28. november 2012

Miin'Baby'Mus

Ms.Sunshine skriver:

Jeg har facebook og bruger den meget til alt muligt. Har f.eks. lavet en lukket gruppe for mig og min familie så de kan følge med i min graviditet  Holder kontakten med veninder fra mit sidste skoleår fra HF osv - syntes at facebook er genialt 

Men min facebookprofil er så også ret lukket for uvedkommende, man kan ikke bare tjekke min side igennem for billeder osv - det gider jeg ikke 

Anmeld

28. november 2012

TNBC

Sildefisk skriver:

ja men bemærk at det ikke er mig der udtaler dette, jeg modsvare bare nogle bemærkninger højere oppe i tråden

God dag

nå på den måde..
så er jeg med.
jeg sad også lidt og tænkte; Bliver man gammel hvis man ikke er på FB??

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

Yurie skriver:

nå på den måde..
så er jeg med.
jeg sad også lidt og tænkte; Bliver man gammel hvis man ikke er på FB??

Anmeld

28. november 2012

kriknu

Har en facebook profil - men bruger det faktisk kun til min terminsgruppe gider det faktisk ikke rigtigt så, der er bogstaveligt talt INGEN af mine venner eller min familie der ved at jeg har en facebook profil og der bliver ALDRIG opdateret noget derinde eller sådan noget - det er UDELUKKENDE fordi jeg synes det er nemmere mht. terminsgruppen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.