hvilke sociale netværk har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilke sociale netværk har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.527 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg ved dette er et mærkeligt spørgsmål, men jeg valgte i sin tid at slette min facebook profil da jeg sjældent var på - og at familie og venner aldrig var på når jeg var på.

Når jeg så snakker med nogen og de hører at jeg ikke har facebook ser de, for det meste, mærkeligt på mig.

Det fik mig til at tænke på hvad I andre mon bruger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

FrkZier

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ved dette er et mærkeligt spørgsmål, men jeg valgte i sin tid at slette min facebook profil da jeg sjældent var på - og at familie og venner aldrig var på når jeg var på.

Når jeg så snakker med nogen og de hører at jeg ikke har facebook ser de, for det meste, mærkeligt på mig.

de fleste har jo efterhånden også facebook

min veninde havde ikke facebook, men da hun startede på sit studie var hun 'tvunget' til at oprette sig på facebook, fordi hendes studiegruppe aftale møder osv derinde, og hun fik bare ikke noget afvide, fordi folk bare forventede at alle var på facebook

Anmeld

28. november 2012

TeamRocket

Har facebook, men det er ikke noget jeg bruger vildt meget, og jeg gider ikke være venner med folk jeg ikke allerede snakker med i forvejen så har nok max 30 venner og en lukket for uvedkommende profil:-)

Anmeld

28. november 2012

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er heller ikke på Facebook mere og alle siger: Så må du lave en ny profil, men det er snart et år siden at jeg har været derinde. måske opretter jeg en igen, men det bliver ikke lige i det næste stykke tid.
Men ellers er jeg på google+(hedder det ikke det, altså gmail)
LinkedIn
og overvejer twitter

Anmeld

28. november 2012

booster_88

Jeg har heller ikke facebook, det har manden heller ikke, og vi får også de mærkelige blikke, men jeg er her og på ungmor.

Anmeld

28. november 2012

M (:

Ms.Sunshine skriver:

Facebook og baby.dk

Anmeld

28. november 2012

M (:

FrkZier skriver:

de fleste har jo efterhånden også facebook

min veninde havde ikke facebook, men da hun startede på sit studie var hun 'tvunget' til at oprette sig på facebook, fordi hendes studiegruppe aftale møder osv derinde, og hun fik bare ikke noget afvide, fordi folk bare forventede at alle var på facebook

Det var det samme i min klasse.. Nu er det vist kun én tilbage, som ikke har facebook.. 

Anmeld

28. november 2012

Lone Jakobsen

er også på fb. bruger det både privat og i mit arbejde

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

ingen af delene og føler mig ikke gammel af den grund, selv som snart 32 årig

Anmeld

28. november 2012

TNBC

Sildefisk skriver:

ingen af delene og føler mig ikke gammel af den grund, selv som snart 32 årig

hvorfor skulle det få dig til at føle dig gammel?

Ja, jeg ved godt at alle unge har det, men der er jo ligeså mange ældre der har det, så man er vel ikke gammel, når man ikke er på.
Jeg har en frihed, fordi at jeg ikke skal ind og tjekke hele tiden, for at se om der er kommet nye ting. Man kan tænke på alt muligt andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.