at få en ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Mariesmor110610

Fenja09 skriver:

Jeg ville faktisk have skrevet at du bare skulle springe ud i det, indtil jeg læste at du ikke tænder på ham og det irritere dig. Kan godt være at jeg har mistolket det du skrev, men tænder du ikke på manden, så synes jeg du skal finde en hvor du har den følelse.

Jeg tror ikke på at sådan noget det kommer med tiden - enten så er man tændt eller også er man ikke. Han kan sagtens have en masse andre gode egenskaber, men hvis man ikke tænder fysisk på mennesket, så skal man måske bare være gode venner.

/Fenja

Tak for dit svar... Inderst inde har jeg ikke lyst til at lade den chance glide, men samtidig syntes jeg også at det måske ikke er så fedt at have det på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Mariesmor110610

TaAsJu skriver:

Jeg er gift med en sømand. Min er ude 8 uger hjemme 8 uger..  Vi har 3 dejlige piger og jeg er godt tilfreds med mit liv  Af hensyn til og du vil kubbe leve med han sejler, er noget du skal gøre op med dig selv inderst inde... Jeg kan leve med han er væk de 8 uger for når så er hjemme er han der 100%... 

Men det lyder da som om der er noget i dig der syntes han er tiltrækkende... Da jeg mødte min mand var han heller ikke noget, han havde et barn der boede ved ham, han var sømand og han var langt fra den type jeg normalt går efter.. Vi har snart vært sammen i 5 år og gift i 3 år

så mit råd hop ud i det.. Man finder tit kærligheden de mærkeligste steder

Puha 8 uger er længe... Her er det heldigvis kun 4 uger...

jeg vil snakke med ham om hvilke tanker jeg har med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.