at få en ny kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Mariesmor110610

jeg har længe skrevet med en fyr.

vi var så på date i fredags og det gik bare så godt, jeg tænker meget på ham.

dog er han bare ikke den type jeg går efter normalt, rent udseensmæssigt. kald mig bare overfladisk...

men jeg har virkelig mine tanker omkring det hele, jeg har været alene siden jeg var 14 uger henne, dvs snart 3 år

han er sømand, altså ude 1 måned og hjemme 1 måned. men jeg er ikke  i tvivl i om at det kan ende med noget godt, og han ville være god for mig og min datter...

er der andre der har haft det på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Kamulla

uha vil have det svært med han var væk så længe.. men udover det så vil jeg gøre det.. er han god for dig, giver dig kriller, er sød og accepterer du har barn.. så why not???

jeg har nu været single i 5 1/2år.. sååå øhm... min kræsenhed tager nok for meget over... haha

Anmeld

27. november 2012

Mariesmor110610

Kamulla skriver:

uha vil have det svært med han var væk så længe.. men udover det så vil jeg gøre det.. er han god for dig, giver dig kriller, er sød og accepterer du har barn.. så why not???

jeg har nu været single i 5 1/2år.. sååå øhm... min kræsenhed tager nok for meget over... haha

jeg plejer normalt osse at være kræsen.

altså jeg tænker lidt det der med at han er ude så længe at så når vi ikke at blive "trætte" af hinanden.

men det at jeg ikke tænder på ham, det irritere mig virkelig, men håber at det er noget jeg kommer over

Anmeld

27. november 2012

Kamulla

Mariesmor110610 skriver:

jeg plejer normalt osse at være kræsen.

altså jeg tænker lidt det der med at han er ude så længe at så når vi ikke at blive "trætte" af hinanden.

men det at jeg ikke tænder på ham, det irritere mig virkelig, men håber at det er noget jeg kommer over

Jeg tror du tænker for meget over det.. nu ved jeg ikke hvad dit mønster er mht. mænd.. mit er jeg altid finder de der er nogle svin.. det er min røde tråd.. også utroligt lækre, arrogante og utro, og så ved de selv de er lækre.. adr.. de mænd tænder jeg på af udseende.. men føj da de er bund rådne inden i.. 

jeg er ude efter en som er mere blød, og så er det mere personligheden jeg vil tænde på nu.. og det kan jo tage lidt tid..

eks. min mor har altid gået efter de der farlige rocker typer, så mødte hun min stedfar.. flot fyr, yngere, ingen harley eller tattoveringer, hus på landet og absolut ikke hendes type.. i starten var hun is kold over for ham, hun syntes han var nederen.. hehe.. men nu har de været sammen i 13 år og har en søn på 10år sammen  

Anmeld

28. november 2012

Mariesmor110610

Kamulla skriver:

Jeg tror du tænker for meget over det.. nu ved jeg ikke hvad dit mønster er mht. mænd.. mit er jeg altid finder de der er nogle svin.. det er min røde tråd.. også utroligt lækre, arrogante og utro, og så ved de selv de er lækre.. adr.. de mænd tænder jeg på af udseende.. men føj da de er bund rådne inden i.. 

jeg er ude efter en som er mere blød, og så er det mere personligheden jeg vil tænde på nu.. og det kan jo tage lidt tid..

eks. min mor har altid gået efter de der farlige rocker typer, så mødte hun min stedfar.. flot fyr, yngere, ingen harley eller tattoveringer, hus på landet og absolut ikke hendes type.. i starten var hun is kold over for ham, hun syntes han var nederen.. hehe.. men nu har de været sammen i 13 år og har en søn på 10år sammen  

jeg plejer også at gå efter de der "bad boys" hvor det er ham her slet ikke...

men altså jeg vil give det en chance, tror bare jeg skal vænne mig til at gå efter noget andet...

det mig og min datters far havde sammen var egentligt mest sex, så er spændt på at at møde en hvor det ikke er det som det handler om

Anmeld

28. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mariesmor110610 skriver:

dog er han bare ikke den type jeg går efter normalt, rent udseensmæssigt. kald mig bare overfladisk...

men jeg har virkelig mine tanker omkring det hele, jeg har været alene siden jeg var 14 uger henne, dvs snart 3 år

han er sømand, altså ude 1 måned og hjemme 1 måned. men jeg er ikke  i tvivl i om at det kan ende med noget godt, og han ville være god for mig og min datter...

Jeg var sprunget på... Hvis han gør dig så glad, og med kriller i maven- hvorfor så spilde chancen...
Gør det!!

Det trods alt kun en mdr ad gangen ikke et halvt år..

Mvh Louise (single i 4 år)

Anmeld

28. november 2012

Sildefisk

Kunne ikke lige lade være at kommentere er selv gift med en søofficer og det er da noget man skal være klar på ift afsavn og det specielle liv, det er at have en mand der indimellem er meget langt væk. Nu ved jeg jo ikke om din sømand er menig, officer eller ? Men her er der intet der ligger fast ift hvornår og hvor meget han er væk- lige nu er han i adenbugten og har været væk 2 mdr den 14. Dec. Go for it, hvis du 100% føler for det

Anmeld

28. november 2012

Fenja09

Jeg ville faktisk have skrevet at du bare skulle springe ud i det, indtil jeg læste at du ikke tænder på ham og det irritere dig. Kan godt være at jeg har mistolket det du skrev, men tænder du ikke på manden, så synes jeg du skal finde en hvor du har den følelse.

Jeg tror ikke på at sådan noget det kommer med tiden - enten så er man tændt eller også er man ikke. Han kan sagtens have en masse andre gode egenskaber, men hvis man ikke tænder fysisk på mennesket, så skal man måske bare være gode venner.

/Fenja

Anmeld

28. november 2012

TaAsJu

Mariesmor110610 skriver:

Jeg er gift med en sømand. Min er ude 8 uger hjemme 8 uger..  Vi har 3 dejlige piger og jeg er godt tilfreds med mit liv  Af hensyn til og du vil kubbe leve med han sejler, er noget du skal gøre op med dig selv inderst inde... Jeg kan leve med han er væk de 8 uger for når så er hjemme er han der 100%... 

Men det lyder da som om der er noget i dig der syntes han er tiltrækkende... Da jeg mødte min mand var han heller ikke noget, han havde et barn der boede ved ham, han var sømand og han var langt fra den type jeg normalt går efter.. Vi har snart vært sammen i 5 år og gift i 3 år

så mit råd hop ud i det.. Man finder tit kærligheden de mærkeligste steder

Anmeld

28. november 2012

Mariesmor110610

Sildefisk skriver:

Kunne ikke lige lade være at kommentere er selv gift med en søofficer og det er da noget man skal være klar på ift afsavn og det specielle liv, det er at have en mand der indimellem er meget langt væk. Nu ved jeg jo ikke om din sømand er menig, officer eller ? Men her er der intet der ligger fast ift hvornår og hvor meget han er væk- lige nu er han i adenbugten og har været væk 2 mdr den 14. Dec. Go for it, hvis du 100% føler for det

han er kaptajn og arbejder for et firma.

jg tænker at jeg kender jo til det med at være alene med Marie så det vil ikke være noget nyt for mig...

vil snakke med ham om de tanker jeg har ved at han er sømand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.