jeg er forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det lyder helt normalt, så jeg 

så jeg har alså æl nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Rockertand

Anonym skriver:

så jeg har alså æl nu?

Nej, det kan jeg ikke konkludere udfra det, du skriver. Hvis der ikke er givet et bud ved skanningen, så er du nok nødt til at teste dig frem til den.

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nej, det kan jeg ikke konkludere udfra det, du skriver. Hvis der ikke er givet et bud ved skanningen, så er du nok nødt til at teste dig frem til den.

fik ikke meget ud af den undersøgelse ud over at jeg havde mange fine sorte æg hvad det så end betyder

Anmeld

27. november 2012

baby012

Anonym skriver:

problemet er min mens er total uregelmæssig så svært at finde ud af hvornår jeg har æl

det var min også  

men håber den er regelmæssig når lillemanden kommer,

nåede ikke at have mens inden jeg var gravid igen imellem min datter og søn 

Anmeld

27. november 2012

baby012

VIPpigen skriver:

Ej, men du ved vel hvad jeg mener, nogen viser flere æg end andre, ilsom at yderst få går i overgangsalderen inden de er fyldt 30....

men du kan da ikke se alle æg hele tiden...???

har været til scanning hvor de kiggede på æggelederene, og kunne se at der var mange æg, 

om det betyder om man kan se alle æg samtidig , det ved jeg faktisk ikke, men hvorfor skulle man ikke kunne det tænker jeg lidt ?  

med al den teknologi der er nu om dage  

Anmeld

27. november 2012

VIPpigen

Lahn11 skriver:

har været til scanning hvor de kiggede på æggelederene, og kunne se at der var mange æg, 

om det betyder om man kan se alle æg samtidig , det ved jeg faktisk ikke, men hvorfor skulle man ikke kunne det tænker jeg lidt ?  

med al den teknologi der er nu om dage  

Haha... Det kan selvfølgelig godt være... Jeg ved bare at da jeg blev scannet sidste år pga en spiral kunne hun fortælle mig at jeg ville have æggeløsning lige om snart, og selvfølgelig at spiralen sad som den skulle på det tidspunkt...

Så mente bare at mange æg var et godt tegn for TS 

Men kan godt være jeg ikke helt følger nok med i alt det der

Anmeld

27. november 2012

baby012

VIPpigen skriver:

Haha... Det kan selvfølgelig godt være... Jeg ved bare at da jeg blev scannet sidste år pga en spiral kunne hun fortælle mig at jeg ville have æggeløsning lige om snart, og selvfølgelig at spiralen sad som den skulle på det tidspunkt...

Så mente bare at mange æg var et godt tegn for TS 

Men kan godt være jeg ikke helt følger nok med i alt det der

det er en god ting når man gerne vil have børn..  

en knap så fed ting når man skal vente SÅ længe på overgangsalderen.. når man er færdig med at få børn  

Anmeld

27. november 2012

VIPpigen

Lahn11 skriver:

det er en god ting når man gerne vil have børn..  

en knap så fed ting når man skal vente SÅ længe på overgangsalderen.. når man er færdig med at få børn  

Fuldstændig enig

Anmeld

28. november 2012

Anonym trådstarter

tak for jeres svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.