Anonym skriver:
Aner ikke hvad jeg skal gøre her piger, hvad siger i til den her:
I dag da jeg hentede min dreng i dp, ville han ha lidt vand, så det fik han naturligvis af dp. De andre børn kommer så også og vil ha en kop vand. En lille pige tøver så med at sætte læberne til koppen og dp små griner og siger "bare rolig, der er ikke brus i det her".
Jeg siger ikke noget, men kom så til at tænke på at jeg lagde mærke til en 2liters Squash sodavand der var drukket af i morges da jeg afleverede. Tænker jo så om de har smagt sodavand??
Altså vi er bestemt ikke fanatiske, men vi vil selv ha lov til at bestemme hvornår han skal smage sodavand for første gang, hvilket vi bestemt ikke havde tænkt os skulle være endnu.
Manden min mener at jeg skal spørge direkte, men uh... Tænk hvis det nu slet ikke er rigtig, det er jo bare en måske lidt ubegrundet mistanke - eller hvad tænker i????
Må indrømme det der chokerer mig mest er jeres reaktion....
I har selv bestemt jeres barn skal passes i et privat hjem, skal hun seriøst ringe og have tilladelse til alt? Hans første tur ned og se en brandbil, første bolle med perlesukker? Eller hvor ender den?
Men det kan også hænge sammen med at jeg har blind tillid til at min egen dagplejemor (i kraft af hun har 2 raske drenge) kan bedømme hvad min dreng kan tåle, prøve, opleve...
Se det fra den positive side - du slap for at tørre svineriet op da han fandt ud af det er brus i skidtet? 
Anmeld