Hjælp hvad betyder det? Blodprøver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Kris89

Anonym skriver:

Så et bud kunne være at jeg ikke kan ''modtage'' sædceller pga. slimet i livmoderhalsen?

det afhænger hvor højt "højt" er... altså hvad er værdien... og hvornår er blodprøven taget...?

jeg ved ikke hvad det helt nøjagtigt har at sige... men tænker at hvis du skulle have din ægløsning da blodprøven blev taget har du haft ellers har dannelsen af hormonet nok gjort at du ikke har haft ægløsning...

det er meget svært, for jeg ved ikke noget om det, kun det jeg kan finde på nettet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Faith

Anonym skriver:

Det sagde han ikke noget om. Han sagde bare at det var for højt.. Så aner det ikke

Hvornår i din cyklus er blodprøven taget? Altså i starten, midten eller slutningen?

Undskyld alle spørgsmålene, men prøver at pejle mig ind på hvad den forhøjede værdi kan betyde i dit tilfælde.

Anmeld

27. november 2012

Kris89

fandt lige denne debat et andet sted, som måske kan give lidt flere svar... jeg ved devsærre ikke mere end hvad jeg selv kan søge mig frem til på nettet.

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thr ead-1993219.htm

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Hvornår i din cyklus er blodprøven taget? Altså i starten, midten eller slutningen?

Undskyld alle spørgsmålene, men prøver at pejle mig ind på hvad den forhøjede værdi kan betyde i dit tilfælde.

Den er taget på 20. dagen i min cyklus og den anden er taget på 24. dagen. Skulle ha taget to for at det var mere præcist vist nok.

Og jeg er 21år hvis det hjælper

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

fandt lige denne debat et andet sted, som måske kan give lidt flere svar... jeg ved devsærre ikke mere end hvad jeg selv kan søge mig frem til på nettet.

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thr ead-1993219.htm

Det er lidt svært når jeg ikke ved hvad min værdi ligger på :/ Hende der havde vist for lavt niveau.

Anmeld

27. november 2012

Faith

Anonym skriver:

Den er taget på 20. dagen i min cyklus og den anden er taget på 24. dagen. Skulle ha taget to for at det var mere præcist vist nok.

Og jeg er 21år hvis det hjælper

Efter hvad jeg kan læse mig frem til, skal værdien være over 25 på 21. dagen for at der har været ægløsning.

Så at din er forhøjet må da være positivt

Sagde din læge at det var negativt eller fik du bare blodprøvesvarene uden nogen forklaring?

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Efter hvad jeg kan læse mig frem til, skal værdien være over 25 på 21. dagen for at der har været ægløsning.

Så at din er forhøjet må da være positivt

Sagde din læge at det var negativt eller fik du bare blodprøvesvarene uden nogen forklaring?

Altså spurgte om det hele så normalt ud og det sagde han ja til. Men så sagde han at mit progesteron tal var for højt. Så det tolker jeg lidt som om at det ikke er normalt..

Anmeld

27. november 2012

Faith

Anonym skriver:

Altså spurgte om det hele så normalt ud og det sagde han ja til. Men så sagde han at mit progesteron tal var for højt. Så det tolker jeg lidt som om at det ikke er normalt..

Hmm den kan jeg sku ikke helt gennemskue så

Kan du ikke kontakte lægen i morgen og få en nærmere forklaring?

Anmeld

27. november 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Hmm den kan jeg sku ikke helt gennemskue så

Kan du ikke kontakte lægen i morgen og få en nærmere forklaring?

Jo, ellers kunne jeg godt finde på at ringe til fertilitets klinikken. For min læge er ikke dansk, og han kan være lidt svær at forstå over telefonen

Anmeld

28. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvornår har du haft ægløsning?

For har du haft ÆL 7 dage før prøven er taget,og er tallet over 25,betyder det bare du har haft ÆL,og et tal over 60 kan indikere at der er løsnet flere æg eller at ægget er befrugtet.

Så med mindre det høje progesteron tal er der FØR ÆL,kan man ikke have et for højt tal. 

Prøv lige og hør hvor høj værdien var både på 20. og 24.dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.