Det var så det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Nej det mente jeg heller ikke, bare mere hvis du blev nødt til at køre på det depri så er de blevet ret strenge med at henvise

Nej, det ved jeg godt  Jeg håber ikke, at de giver mig problemer med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Putomanen

Mange kram her fra 

Jeg vil foreslå dig (når det kommer til den tid) at søge i Tyskland.. De skulle være dygtige, og kun koste det halve..

Tusind tak  

Jeg har faktisk ikke overvejet Tyskland, men det må da være lidt problematisk at rejse frem og tilbage, når jeg bor I kbh? Især pga. scanninger, ÆU, ÆO osv.

Anmeld

28. november 2012

Putomanen

os2 skriver:

Mange kram til dig - jeg er ked af det heller ikke blev denne gang for jer.

Jeg håber på alt det bedste når I kommer igang i det private.

Mange tak, og i lige måde! Det er virkelig ikke fair, at det skal være så svært for nogle af os!!!

Anmeld

29. november 2012

La´chrissen

Putomanen skriver:

Nej, det ved jeg godt  Jeg håber ikke, at de giver mig problemer med det

Med alt det du har været igennem så ville det også være mærkeligt hvis ikke du fik lov

Anmeld

29. november 2012

fnuggi

øv øv øv havede virklig håbede du kunne få en tidlig julegave men dejlig at læse du er ved godt mod stadig 

håber virklig at 2013 er året hvor det lykkes for jer vi er lige blevet tilkoblet en psykolog da det er enormt hårt at være i behandling så længe og kan mærke på mig selv det hjælper en masse 

til dig 

Anmeld

29. november 2012

Putomanen

La´chrissen skriver:

Med alt det du har været igennem så ville det også være mærkeligt hvis ikke du fik lov

Ja, så har min læge da ikke meget hjerte. Men han plejer at virke til at snakke med

Anmeld

29. november 2012

Putomanen

fnuggi skriver:

øv øv øv havede virklig håbede du kunne få en tidlig julegave men dejlig at læse du er ved godt mod stadig 

håber virklig at 2013 er året hvor det lykkes for jer vi er lige blevet tilkoblet en psykolog da det er enormt hårt at være i behandling så længe og kan mærke på mig selv det hjælper en masse 

til dig 

Jeg har heldigvis taget det overraskende godt. Det er dejligt ikke at være tynget af det, selvom det havde været skønt med en lille julegave på forhånd

Jeg håber, at 2013 bliver vores begges år!

Det er da skønt, at psykologen hjælper dig, jeg håber også det vil være godt for mig! Det er nemlig en rigtig hård kamp at kæmpe.

Anmeld

29. november 2012

Nessie

Jeg er virkelig ked af at høre at det ikke lykkedes
Men er samtidig glad for at høre at du vil tale med en psykolog, det vil sikkert være rigtig godt for sjælen.
Og så er det dejligt at høre at du stadig er positivt indstillet, og tror på at det nok skal lykkes i det private.
En god julepause er helt sikkert også godt.

Ønsker jer en glædelig og fredelig jul

Anmeld

1. december 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Jeg er virkelig ked af at høre at det ikke lykkedes
Men er samtidig glad for at høre at du vil tale med en psykolog, det vil sikkert være rigtig godt for sjælen.
Og så er det dejligt at høre at du stadig er positivt indstillet, og tror på at det nok skal lykkes i det private.
En god julepause er helt sikkert også godt.

Ønsker jer en glædelig og fredelig jul

Mange tak

Jeg tror også at en psykolog vil være ne god ide! Og en julepause med tid til julehygge er altid godt

Jeg ønsker også jer en glædelig jul! Jeg  for jeres forsøg...

Anmeld

1. december 2012

ditski

Putomanen skriver:

Så mislykkes vores sidste forsøg i det offentlige. 1 negativ test og mens i dag...

Jeg er glad for, at jeg valgte at bestille en tid til den afsluttende eksamen på Riget, den er allerede i næste uge. Derefter har jeg besluttet mig for at nyde december måned og julehygge.

Vi skal sparre det sidste op til at starte i det private, og så skal vi have fundet en privatklinik, men det bliver først i det nye år.

Jeg har også overvejet at snakke med en psykolog, for at få styr på alle mine tanker og få gennemarbejdet dem. Det er svært, fordi jeg føler det som et nederlag, men måske er det dét, som skal til for, at jeg får det bedre.

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle stå her, efter 4. ICSI forsøg og 1. fryseforsøg, og skulle indrømme, at det offentlige ikke kunne hjælpe os. Det var ikke engang en tanke, dengang vi startede i behandling eller dengang, vi gik igang med PB for 3 år siden.

Jeg har heldigvis en tro på, at det private kan hjælpe os. På en måde føles det, som om vi nu afslutter noget dårligt, og at vi forhåbentlig kan gå noget godt i møde, at det private er vejen for os til at få den baby, vi ønsker os så utrolig meget.

Det blev et længere indlæg, men det er rart at kunne komme ud med nogle af alle mine tanker

Mange  til jer alle!

Åhh det er jeg ked af at hører, tror det er en god ide for dig at snakke med en ekspert. Det giver rigtig mange tanker i hovedet, som man skal have styr på

Mange fra mig og håb om 2013 bliver jeres år
Rigtig god julemåned med masser af jule hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.