Så mislykkes vores sidste forsøg i det offentlige. 1 negativ test og mens i dag...
Jeg er glad for, at jeg valgte at bestille en tid til den afsluttende eksamen på Riget, den er allerede i næste uge. Derefter har jeg besluttet mig for at nyde december måned og julehygge.
Vi skal sparre det sidste op til at starte i det private, og så skal vi have fundet en privatklinik, men det bliver først i det nye år.
Jeg har også overvejet at snakke med en psykolog, for at få styr på alle mine tanker og få gennemarbejdet dem. Det er svært, fordi jeg føler det som et nederlag, men måske er det dét, som skal til for, at jeg får det bedre.
Jeg havde aldrig troet at jeg skulle stå her, efter 4. ICSI forsøg og 1. fryseforsøg, og skulle indrømme, at det offentlige ikke kunne hjælpe os. Det var ikke engang en tanke, dengang vi startede i behandling eller dengang, vi gik igang med PB for 3 år siden.
Jeg har heldigvis en tro på, at det private kan hjælpe os. På en måde føles det, som om vi nu afslutter noget dårligt, og at vi forhåbentlig kan gå noget godt i møde, at det private er vejen for os til at få den baby, vi ønsker os så utrolig meget.
Det blev et længere indlæg, men det er rart at kunne komme ud med nogle af alle mine tanker 
Mange
til jer alle!
Anmeld