Det var så det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Putomanen

Så mislykkes vores sidste forsøg i det offentlige. 1 negativ test og mens i dag...

Jeg er glad for, at jeg valgte at bestille en tid til den afsluttende eksamen på Riget, den er allerede i næste uge. Derefter har jeg besluttet mig for at nyde december måned og julehygge.

Vi skal sparre det sidste op til at starte i det private, og så skal vi have fundet en privatklinik, men det bliver først i det nye år.

Jeg har også overvejet at snakke med en psykolog, for at få styr på alle mine tanker og få gennemarbejdet dem. Det er svært, fordi jeg føler det som et nederlag, men måske er det dét, som skal til for, at jeg får det bedre.

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle stå her, efter 4. ICSI forsøg og 1. fryseforsøg, og skulle indrømme, at det offentlige ikke kunne hjælpe os. Det var ikke engang en tanke, dengang vi startede i behandling eller dengang, vi gik igang med PB for 3 år siden.

Jeg har heldigvis en tro på, at det private kan hjælpe os. På en måde føles det, som om vi nu afslutter noget dårligt, og at vi forhåbentlig kan gå noget godt i møde, at det private er vejen for os til at få den baby, vi ønsker os så utrolig meget.

Det blev et længere indlæg, men det er rart at kunne komme ud med nogle af alle mine tanker

Mange  til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Så mislykkes vores sidste forsøg i det offentlige. 1 negativ test og mens i dag...

Jeg er glad for, at jeg valgte at bestille en tid til den afsluttende eksamen på Riget, den er allerede i næste uge. Derefter har jeg besluttet mig for at nyde december måned og julehygge.

Vi skal sparre det sidste op til at starte i det private, og så skal vi have fundet en privatklinik, men det bliver først i det nye år.

Jeg har også overvejet at snakke med en psykolog, for at få styr på alle mine tanker og få gennemarbejdet dem. Det er svært, fordi jeg føler det som et nederlag, men måske er det dét, som skal til for, at jeg får det bedre.

Jeg havde aldrig troet at jeg skulle stå her, efter 4. ICSI forsøg og 1. fryseforsøg, og skulle indrømme, at det offentlige ikke kunne hjælpe os. Det var ikke engang en tanke, dengang vi startede i behandling eller dengang, vi gik igang med PB for 3 år siden.

Jeg har heldigvis en tro på, at det private kan hjælpe os. På en måde føles det, som om vi nu afslutter noget dårligt, og at vi forhåbentlig kan gå noget godt i møde, at det private er vejen for os til at få den baby, vi ønsker os så utrolig meget.

Det blev et længere indlæg, men det er rart at kunne komme ud med nogle af alle mine tanker

Mange  til jer alle!

Ved slet ikke hvad jeg skal sige - for intet kan gøre det bedre. Jeg sender alle de varme krammere jeg overhovedet kan. Det er bare slet ikke fair!!! Jeg håber så meget at det private kan give jer resultater!

Anmeld

27. november 2012

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Ved slet ikke hvad jeg skal sige - for intet kan gøre det bedre. Jeg sender alle de varme krammere jeg overhovedet kan. Det er bare slet ikke fair!!! Jeg håber så meget at det private kan give jer resultater!

Mange tak for det, det varmer så utrolig meget.

Heldigvis vidste jeg allerede i weekenden, at det ikke var lykkes, så jeg kunne "sørge" alt det jeg ville.

Jeg håber også meget, at det private kan hjælpe os, det er i hvert fald min tro nu.

Anmeld

27. november 2012

Ciss

Med krydsede fingre og håb om, at 2013 bliver lykkens år for jer.

Anmeld

27. november 2012

Putomanen

Ciss skriver:

Med krydsede fingre og håb om, at 2013 bliver lykkens år for jer.

Mange tak, det håber vi også

Anmeld

27. november 2012

tarkoflen

Åhh søde det er jeg bare så ked af at høre

Jeg håber så meget at 2013 bliver jeres år, og at det går meget bedre for jer i det private!

Med hensyn til at tage en snak med en psykolog, så synes jeg på ingen måde, det er et nederlag! Det er en styrke at kunne se, at man har brug for noget hjælp til at komme videre!

Er du medlem af foreningen for barnløse? Tænker at de må vide hvilke psykologer der er gode, når det er det her det handler om!

Jeg så meget for jer og håber at du får en helt fantastisk december måned, med masser af hygge og afslapning!

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Putomanen skriver:

Mange  til jer alle!

jeg håååber 2013 bliver jeres år

Anmeld

27. november 2012

modesty

Putomanen skriver:

Mange  til jer alle!

Jeg synes det er super sejt at du har så positiv en indstilling og ser fremad!

M.h.t. psykolog så startede jeg allerede da vores første forsøg mislykkedes. Jeg var meget glad for det, det er virkelig rart at få snakket med en fagperson som ikke er blandet ind i ens private sfære.

Pøj pøj med det hele. 

Anmeld

27. november 2012

Putomanen

FrkZier skriver:

jeg håååber 2013 bliver jeres år

Tak, det håber vi også meget

Anmeld

27. november 2012

Putomanen

modesty skriver:

Jeg synes det er super sejt at du har så positiv en indstilling og ser fremad!

M.h.t. psykolog så startede jeg allerede da vores første forsøg mislykkedes. Jeg var meget glad for det, det er virkelig rart at få snakket med en fagperson som ikke er blandet ind i ens private sfære.

Pøj pøj med det hele. 

Mange tak.  Jeg ved faktisk ikke hvorfor, jeg har det sådan. Men det føles som at det kapitel nu er afsluttet, og det har jeg det faktisk ok med. Så kan vi begynde på en frisk.

Det lyder godt, at du havde glæde af din psykolog! Jeg tror også, at det vil gavne mig meget. Jeg overvejer, om jeg blot skal tage en "almindelig" psykolog, eller om jeg skal finde en med speciale i barnløshed. Gud ske tak og lov for google

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.