Jeg skal have købt en barselsgave til min mands familie. Vi ser dem ikke ret tit.
Det er deres 2. Barn. De har nu enafhvert køn.
Jeg tænker på at købe en babybog til dem, den der hedder baby 100% naturlig uden tilsætning. Sådan en god guide til en sund levevis og sund mad,med lidt opskrifter osv.
Jeg selv villeblive rigtig glad for sen, men hvad siger I? Bør jeg holde mig til det traditionelle, som lidt babytøj eller ville I blive glade for bogen?
Jeg tænker på at lave så de kan bytte den(den skal sendes), men de vil jo ikke kunne få pengene tilbage.
Som andre siger - de skal jo være typerne der vil interessere sig for at deres barn skal leve sundt.
Vi købte selv bogen herhjemme da min dreng begyndte på fast føde - og jeg ville have været vildt glad for at få den i barselsgave.
Og selvom man er 2. gangs mor, står der altså masser af ting i den som man ikke nødvendigvis ved i forvejen, og der er mange opskrifter o.s.v.
Under alle omstændigheder synes jeg ikke at du skal købe tøj. Det gør alle andre. Jeg sørger altid for at købe noget andet - det kan også være sengetøj til babydyne, et stykke legetøj, en pegebog eller noget i den stil.
M.h.t. om den er ekstrem. Tja, det synes jeg da også at 60 vidunderlige uger er på nogle punkter. Men vi er jo voksne mennekser og kan godt selv finde ud af at dosere i hvad vi kan bruge og hvad vi ikke kan.
Men hvis de er typerne der går op i sundhed og økologi, så synes jeg at bogen er en rigtig god idé. 
Anmeld