Mussen2 skriver:
Jeg skal have købt en barselsgave til min mands familie. Vi ser dem ikke ret tit.
Det er deres 2. Barn. De har nu enafhvert køn.
Jeg tænker på at købe en babybog til dem, den der hedder baby 100% naturlig uden tilsætning. Sådan en god guide til en sund levevis og sund mad,med lidt opskrifter osv.
Jeg selv villeblive rigtig glad for sen, men hvad siger I? Bør jeg holde mig til det traditionelle, som lidt babytøj eller ville I blive glade for bogen?
Jeg tænker på at lave så de kan bytte den(den skal sendes), men de vil jo ikke kunne få pengene tilbage.
Hvis, de selv går op i det 100 procent naturlige, sund mad og levevis, er jeg sikker på at den vil vække masser af glæde 
Men, hvis de er anderledes end dig/jer og ikke synes det betyder så meget om baby/barnet får sukker, slik og kage i tide og utide, er ligeglad med om maden er lavet fra bunden eller er en færdigret, og om man får tilstrækkeligt motion mv. så vil det nok virke lidt som en løftet pegefinger...
Jeg synes nogle gange det kan være ne balancegang, om man finder noget der passer til familiens livsstil eller om man måske prøver at "opdrage" lidt på dem.

Anmeld