Jeres mening om barselsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kan jeg give dem bogen i gave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.127 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. november 2012

Mussen2

Jeg skal have købt en barselsgave til min mands familie. Vi ser dem ikke ret tit.

Det er deres 2. Barn. De har nu enafhvert køn.

Jeg tænker på at købe en babybog til dem, den der hedder baby 100% naturlig uden tilsætning. Sådan en god guide til en sund levevis og sund mad,med lidt opskrifter osv.

Jeg selv villeblive rigtig glad for sen, men hvad siger I? Bør jeg holde mig til det traditionelle, som lidt babytøj eller ville I blive glade for bogen?

Jeg tænker på at lave så de kan bytte den(den skal sendes), men de vil jo ikke kunne få pengene tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

M (:

Mussen2 skriver:

Jeg skal have købt en barselsgave til min mands familie. Vi ser dem ikke ret tit.

Jeg tænker på at købe en babybog til dem, den der hedder baby 100% naturlig uden tilsætning. Sådan en god guide til en sund levevis og sund mad,med lidt opskrifter osv.

Jeg selv villeblive rigtig glad for sen, men hvad siger I? Bør jeg holde mig til det traditionelle, som lidt babytøj eller ville I blive glade for bogen?

Jeg tænker på at lave så de kan bytte den(den skal sendes), men de vil jo ikke kunne få pengene tilbage.

Hm, det kommer nok lidt an på, om de er typerne, der går op i den slags eller om de vil føle det som et slag i hovedet om, at det ikke har gjort det godt nok med deres nummer 1? 

Anmeld

27. november 2012

LR85

synes det er super fint at give noget anderledes, men hvis man er 2.gangs mor tror jeg man ved en del om mad, babymad, sundhed og det.

jeg ville personligt ikke kunne bruge den da jeg i forvejen har stor viden og går meget op i sund mad og lign.

Anmeld

27. november 2012

B&J

jeg ville blive glad for den men vil de?? det ved jeg ikke desværre

Anmeld

27. november 2012

UnderCover37

Mussen2 skriver:

Hvis, de selv går op i det 100 procent naturlige, sund mad og levevis, er jeg sikker på at den vil vække masser af glæde

Men, hvis de er anderledes end dig/jer og ikke synes det betyder så meget om baby/barnet får sukker, slik og kage i tide og utide, er ligeglad med om maden er lavet fra bunden eller er en færdigret, og om man får tilstrækkeligt motion mv. så vil det nok virke lidt som en løftet pegefinger...

Jeg synes nogle gange det kan være ne balancegang, om man finder noget der passer til familiens livsstil eller om man måske prøver at "opdrage" lidt på dem.

Anmeld

27. november 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Hm, det kommer nok lidt an på, om de er typerne, der går op i den slags eller om de vil føle det som et slag i hovedet om, at det ikke har gjort det godt nok med deres nummer 1? 

kort og præcist sagt (jeg brugte vidst lidt flere ord der )

Anmeld

27. november 2012

Valle81

M (: skriver:

Det er jeg enig i, de skal være typerne til bogen, jeg ville nok bytte bogen, da det ikke ville være noget for mig

Anmeld

27. november 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

kort og præcist sagt (jeg brugte vidst lidt flere ord der )

Jeg sad lige og læste dit indlæg og tænkte: "Det er præcis det jeg mener!"

Anmeld

27. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvis jeg havde fået den bog til min den første, ville jeg være blevet glad for den.
Men anden gang vidste jeg lidt mere, hvordan og hvorledes man skulle gøre med en baby, og derfor ville jeg ikke selv få brugt bogen.

Jeg ville personligt blive mere glad for noget tøj i en større størrelse eller legetøj

Anmeld

27. november 2012

M (:

Valle81 skriver:

Det er jeg enig i, de skal være typerne til bogen, jeg ville nok bytte bogen, da det ikke ville være noget for mig

Jeg ved ikke om jeg ville bytte den, men jeg kunne måske godt komme til at tage det lidt som en løftet pegefinger (selvom jeg egentlig et langt stykke hen af vejen går op i det).. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.