spørgsmål angående tandfrembrud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Jeg kan for så vidt godt følge dem, for der har lige været MEGA udbrud af omgangssyge i vuggeren for nylig, hvor nærmest alle blev smittet, så de er ekstra påpasselige. Noget med de har fået udsendt nogle nye retningslinjer angående den slags. Men ja, det er ret træls når man er så godt som sikker (som man nu kan være) på at det ikke er noget smitsomt, og det er jo ikke sådan hun skider konstant. Selvfølgelig flere gange end normalt, og det er tyndt. Men siden søndag morgen har vi kun én gang oplevet at det kom ud på tøjet, og det var i morges, fordi min kæreste ikke var hurtig nok om at skifte natbleen

Men hvis hun har samme symtomer ved næste tandfrembrud ville jeg sige at det er sådan hun reagerer på at få tænder. Tænk hvis du ikke var sygmeldt så har man jo ikke uendelig pasnings muligheder.

Men håber da hun snart er ovre det, så huden ikke bliver alt for slidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

Frøken J.

Baby2påvej skriver:

Men hvis hun har samme symtomer ved næste tandfrembrud ville jeg sige at det er sådan hun reagerer på at få tænder. Tænk hvis du ikke var sygmeldt så har man jo ikke uendelig pasnings muligheder.

Men håber da hun snart er ovre det, så huden ikke bliver alt for slidt.

Ja, jeg tror også jeg tager en snak med hendes stue - den pædagog jeg har talt med de sidste to morgener har været en fra de andre stuer, og det er lidt noget andet at tale med en, der kender en og barnet Det er også bare træls at jeg ikke føler jeg kan tage ind til byen og fx købe julegaver med hende, hvis nu hun får skidt ud over sig selv. ALtså ved godt det også kunne ske i VS, men der har de trods alt i pusleudstyr, tøj og så videre lige ved hånden.. VEd ikke hvad jeg skal lave med hende i dag

Anmeld

27. november 2012

Mussen2

Frøken J. skriver:

Hvor længe varede det hos hende?

En 3-4 dage som jeg husker det. Hun blev også snottet ved tandfrembrud

Anmeld

27. november 2012

Valle81

Alle mine tre har haft tynd mave og rød numse i stor stil i forbindelse med det fik tænder

Anmeld

27. november 2012

2babygirls

Frøken J. skriver:

Ja, jeg tror også jeg tager en snak med hendes stue - den pædagog jeg har talt med de sidste to morgener har været en fra de andre stuer, og det er lidt noget andet at tale med en, der kender en og barnet Det er også bare træls at jeg ikke føler jeg kan tage ind til byen og fx købe julegaver med hende, hvis nu hun får skidt ud over sig selv. ALtså ved godt det også kunne ske i VS, men der har de trods alt i pusleudstyr, tøj og så videre lige ved hånden.. VEd ikke hvad jeg skal lave med hende i dag

Nej det kræver en god kuffert at tage ud af huset, og så har du også dit bækken at tage hensyn til

Hvad med fingre måling? Så kunne du lige klare nogle rose-gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.