er der nogen der har oplevet jeres børn fik diarre i forbindelse med tandfrembrud?
rose har en kindtand på vej. kan både se den udenpå tandkødet, og jeg kan mærke den udenpå tandkødet. hun har haft diarre siden søndag morgen.
jeg er så godt som sikker på det ikke er omgangssyge. det har vi næsten lige haft herhjemme. ingen af os eller andre hun har set disse dage er blevet smittet, og både L og jeg er mega modtagelige overfor infektioner, så er sikker på vi havde mærket noget, hvis det var en smitsom virus. hun er heller påvirket som med omgangssygen. hun spiser en masse, leger og sover normalt.
hun er nogen gange i lidt dårligt humør, men ærlig talt tror jeg hun savner stimulering fra vuggestuen, hvor hun elsker at komme!
vuggestuen vil ikke have hun kommer før hun har normal afføring uanset hvad det skyldes. det forstår jeg selvfølgelig godt, men sæt nu det fortsætter i flere uger! så kommer hun helt ud af sin vuggestuerytme, samt at det er virkelig svært at aktivere sådan en aktiv tumling i så mange dage alene. hun trænger til at få brændt krudt af og se hendes vuggestuevenner.
fortæl mig det stopper snart det her :s
Anmeld