stoevsugning med nyfoedt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Fenja09

Det tror jeg ikke at du skal spekulere for meget over, uanset hvad så skal de jo vænne sig til lyden og du kan sagtens støvsuge uden dit barn bliver skræmt af det.

Man siger at "hvid støj" som f.eks hårtørre kan være med til at berolige baby. Det fik vi af vide, da de sagde vores datter havde kolik. Det får dem til at holde op med at græde, men man kan selvfølgelig ikke have en hårtørre tændt hele tiden

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

mariamiss6

Gravid2012 skriver:

Er det mig der er maerkelig?

Jeg er naesten alene hele tiden med min soen som er omkring 8 uger, og jeg syntes naar jeg skal stoevsuge, vil jeg ikke naar han er i den samme rum, syntes det maa vaere en frygtlig lyd og skraemmende for saadan en lille baby. Er det bare mig? er det ikke for hoejt??

Jeg synes bare du skal prøve. Faktisk falder de fleste babyer i søvn når den slags lyde kommer. De finder det søvndyssende af en eller anden grund.

Min venindes datter havde tit svært ved at sove uden for i klapvognen. Men en dag da hendes far stod og arbejde med en vinkelsliber faldt hun i søvn så SNART han tændte den næsten. Og sådan har det været lige siden.

Mine egne to drenge faldt også hurtigt i søvn, hvis jeg lagde dem i kravlegården for at jeg kunne støvsuge. Jeg kunne lige så godt putte dem ordentligt, og så støvsuge, for ungerne sov altid så snart jeg startede støvsugeren.

Anmeld

26. november 2012

christina92

Gravid2012 skriver:

Jeg er naesten alene hele tiden med min soen som er omkring 8 uger, og jeg syntes naar jeg skal stoevsuge, vil jeg ikke naar han er i den samme rum, syntes det maa vaere en frygtlig lyd og skraemmende for saadan en lille baby. Er det bare mig? er det ikke for hoejt??

Jeg støvsuger ofte sammen med Carolina, hun sidder i det næste rum jeg kommer til, og oftes falder hun faktisk i søvn når støvsugeren er tændt, og vågner lidt igen når den slukker

Anmeld

26. november 2012

Tona

Gravid2012 skriver:

Jeg støvsugede alligevel. Ud over det så mener jeg at have læst at sådanne brummende lyde som fx støvsuger og hårtørrer beroliger babyer og er rare for dem

Anmeld

26. november 2012

Clisolka

Gravid2012 skriver:

Det kan være rigtig højt for sådan en lille en, men prøv dig frem han skal nok vænne sig til den  (Siger jeg, som har en datter der lige er fyldt 2 og som stadig er bange for lyden )

Anmeld

26. november 2012

Gravid2012

tak for alle jeres svar

Anmeld

26. november 2012

Dot D

Hi hi, støvsug du bare. Det sker der garanteret ikke noget ved...

Da vores var små, så faldt de faktisk i søvn, når støvsugeren kom tættere og tættere på

Anmeld

26. november 2012

morethanperfect

Gravid2012 skriver:

De fleste børn falder til ro af disse lyde når de er så små ... 
Støvsuger , hårtørre , tørretumbler osv osv.. Det var jo næsten den samme lyd som inde i maven

Så her gør vi alt som vi plejer .. Og Noel falder altid til ro af den  

Anmeld

26. november 2012

Frøken J.

Fenja09 skriver:

Det tror jeg ikke at du skal spekulere for meget over, uanset hvad så skal de jo vænne sig til lyden og du kan sagtens støvsuge uden dit barn bliver skræmt af det.

Man siger at "hvid støj" som f.eks hårtørre kan være med til at berolige baby. Det fik vi af vide, da de sagde vores datter havde kolik. Det får dem til at holde op med at græde, men man kan selvfølgelig ikke have en hårtørre tændt hele tiden

/Fenja

Vi downloadede en app med hvid støj, blandt andet støvsugerstøj, hårtørrer mm. og det virkede fortræffeligt! lol Så TS, jeg ville ikke være betænkelig ved at støvsuge i samme rum. Om ikke andet skal du nok hurtigt opdage, hvis bebs ikke kan lide det

Anmeld

26. november 2012

K&S

Frøken J. skriver:

Vi downloadede en app med hvid støj, blandt andet støvsugerstøj, hårtørrer mm. og det virkede fortræffeligt! lol Så TS, jeg ville ikke være betænkelig ved at støvsuge i samme rum. Om ikke andet skal du nok hurtigt opdage, hvis bebs ikke kan lide det

hehe, jeg tændte tit min hårtørrer, når jeg var ved afgrundens rand pga. Antons gråd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.