stoevsugning med nyfoedt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.966 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. november 2012

Gravid2012

Er det mig der er maerkelig?

Jeg er naesten alene hele tiden med min soen som er omkring 8 uger, og jeg syntes naar jeg skal stoevsuge, vil jeg ikke naar han er i den samme rum, syntes det maa vaere en frygtlig lyd og skraemmende for saadan en lille baby. Er det bare mig? er det ikke for hoejt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Gittemor09

Gravid2012 skriver:

Jeg er naesten alene hele tiden med min soen som er omkring 8 uger, og jeg syntes naar jeg skal stoevsuge, vil jeg ikke naar han er i den samme rum, syntes det maa vaere en frygtlig lyd og skraemmende for saadan en lille baby. Er det bare mig? er det ikke for hoejt??

altså min er 4 uger imorgen... og selvom han ligger i sin vugge og sover støvsuger jeg ved siden af ham.... det rør ham ikke da han jo også har været vant til det da han lå i maven... og hvis han ligger og leger på sit tæppe og jeg støvsuger lægger han sig til at sove... et eller andet sted må det være beroligende....

så han er vant til al slags larm, og hans storesøster der leger lidt voldsomt, og hunde der leger lidt højt...

jeg gjorde den bommert med min datter når hun sov at der skulle være bomstille.... det var rigtig nitte da jeg så kun kunne lave noget der "larmede" når hun var vågen...

så hvis det var mig ville jeg støvsuge selvom han ligger i samme rum...

p.s. er også alenemor...

Anmeld

26. november 2012

Lise

Det har jeg aldrig tænkt over..

Tror bare jeg har støvsuget.

Anmeld

26. november 2012

Gravid2012

Gittemor09 skriver:

altså min er 4 uger imorgen... og selvom han ligger i sin vugge og sover støvsuger jeg ved siden af ham.... det rør ham ikke da han jo også har været vant til det da han lå i maven... og hvis han ligger og leger på sit tæppe og jeg støvsuger lægger han sig til at sove... et eller andet sted må det være beroligende....

så han er vant til al slags larm, og hans storesøster der leger lidt voldsomt, og hunde der leger lidt højt...

jeg gjorde den bommert med min datter når hun sov at der skulle være bomstille.... det var rigtig nitte da jeg så kun kunne lave noget der "larmede" når hun var vågen...

så hvis det var mig ville jeg støvsuge selvom han ligger i samme rum...

p.s. er også alenemor...

okay saa gir jeg den bare gas med stoevsugningen...

tak for dit raad ha en dejlig aften ...

Anmeld

26. november 2012

Gravid2012

Lise skriver:

Det har jeg aldrig tænkt over..

Tror bare jeg har støvsuget.

det tror jeg ogsaa at jeg vil i gang med....

kan ikke vente hver gang til der er nogen der kommer hjem til at stoevsuge...

Anmeld

26. november 2012

Gittemor09

Gravid2012 skriver:

okay saa gir jeg den bare gas med stoevsugningen...

tak for dit raad ha en dejlig aften ...

jaaah giv den endelig gas han skal nok vænne sig til det i sidste ende

og også en dejlig aften til dig

Anmeld

26. november 2012

Camilla..

Gravid2012 skriver:

Vi gjorde som du.

Malik var aldrig i sammen rum, gjorde det kun når han sov ude.

Og det betød på længre sigt, at vi ikke kunne støvsuge om aften når han sov, for så vågnede han osv.

Så jeg ville helt klart bare gøre det i samme rum, det er en hjælp på længre sigt tror jeg..

Anmeld

26. november 2012

L&V

Man siger ellers at den type støj lyder ligesom inde i livmoderen og ka ha en beroligende effekt

Anmeld

26. november 2012

Gravid2012

Camilla.. skriver:

Vi gjorde som du.

Malik var aldrig i sammen rum, gjorde det kun når han sov ude.

Og det betød på længre sigt, at vi ikke kunne støvsuge om aften når han sov, for så vågnede han osv.

Så jeg ville helt klart bare gøre det i samme rum, det er en hjælp på længre sigt tror jeg..

okay saa er det ikke kun mig der har taenkt den geniale ide ikke at stoevsuge i samme rum... det maa laves om paa nu

Tak for dit svar

Anmeld

26. november 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Man siger ellers at den type støj lyder ligesom inde i livmoderen og ka ha en beroligende effekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.