Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: De har da ikke været for vågne på den klinik Men kan huske at vi også var et par stykker der undrede os over at I kunne få lov til at starte med fryseforsøg allerede, men I var jo så også blevet fejlinformeret. Rigtig rigtig ærgerligt, og trist, når I nu lige havde besluttet jer. Hvis vi skal se positivt på det, så har I jo nu chancen for en graviditet på friske æg, og også en god chance på fryseæggene, så jeg vil krydse fingre for jer
De har da ikke været for vågne på den klinik Men kan huske at vi også var et par stykker der undrede os over at I kunne få lov til at starte med fryseforsøg allerede, men I var jo så også blevet fejlinformeret. Rigtig rigtig ærgerligt, og trist, når I nu lige havde besluttet jer.
Hvis vi skal se positivt på det, så har I jo nu chancen for en graviditet på friske æg, og også en god chance på fryseæggene, så jeg vil krydse fingre for jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Ja det husker jeg godt i var, men jeg vidste jo desværre ikke bedre end det vi var blevet informeret om af TO sygeplejersker Det er super ærgerligt, men nu er jeg egentlig OK med det. Nu kan vi sammen nyde December månede, og starte det nye år med endnu et forsøg. Skal nemlig starte nedregulering i uge 1 (satser vi på!)
Ja det husker jeg godt i var, men jeg vidste jo desværre ikke bedre end det vi var blevet informeret om af TO sygeplejersker Det er super ærgerligt, men nu er jeg egentlig OK med det. Nu kan vi sammen nyde December månede, og starte det nye år med endnu et forsøg. Skal nemlig starte nedregulering i uge 1 (satser vi på!)
Nej, men tror jo på det sygeplejerskerne siger, de bør jo vide bedst hvad der kan ske eller ikke ske.
Men nu har I da fred og ro til at nyde jul og nytår, og så først tænke på alt det behandling igen i det nye år
Nessie skriver: Nej, men tror jo på det sygeplejerskerne siger, de bør jo vide bedst hvad der kan ske eller ikke ske. Men nu har I da fred og ro til at nyde jul og nytår, og så først tænke på alt det behandling igen i det nye år
tarkoflen skriver: Så kan du også få lov til at få et glas gløgg og måske lidt champagne her i julemåneden, og det er jo ikke det værste, hvis man skal se positivt på det Håber at du kan starte nedregulering i uge 1 og at du får en dejlig december
Så kan du også få lov til at få et glas gløgg og måske lidt champagne her i julemåneden, og det er jo ikke det værste, hvis man skal se positivt på det Håber at du kan starte nedregulering i uge 1 og at du får en dejlig december
**Ønskebabyen skriver: Vi skulle op på klinikken idag, fordi jeg skulle scannes, og det skulle så have været startskudet til vores fryseforsøg. MEN! Lægen der scannede mig så noget forkert ud i ansigtet, og sagde at det ikke kunne lade sig gøre. Jeg var stadig påvirket af medicinen fra sidste ICSI, hvilken hun kunne se på mine æg/æggestokke, og hun sagde at man altså skulle springe en cyklus over, inden man kunne prøve igen. Jeg vidste godt at man skulle springe en cyklus over, inden man kunne starte nyt ICSI forsøg op, men vi havde intet fået at vide om, at man også skulle springe en cyklus over inden et fryseforsøg kunne lade sig gøre. Dette er der imidlertid to sygeplejersker der ikke har reageret på. Den første sygeplejerske var hende der ringede til mig Fredag den 16/11 med svar på vores bp. Hun sagde at vi jo have to æg i fryseren, som vi kunne vælge at bruge. I så fald skulle jeg ringe Mandag den 19/11 og få tid til en scanning. Den anden sygeplejerske er så hende der tager telefonen Mandag morgen den 19/11. Jeg forklarer i telefonen at vi fik svar på bp om fredagen, og at den desværre var negativ, og vi havde valgt at forsøge med vores æg i fryseren og hun giver mig derefter dato til scanning, som var i dag. Der burde have ringet en alarmklokke hos dem begge! De sidder begge to med min journal, og kan se hvad jeg har været igennem og hvonår Jeg er så splittet i mine følelser lige nu. Vi kan melde os til nyt ICSI forsøg når min mens melder sig midt/slut december. Den skulle gerne komme omkring den 14-15/12, men lægen kunne ikke se noget stort æg, og mente derfor ikke jeg ville få ÆL en af de nærmeste dage. Jeg blev ellers informeret om, at hvis jeg have regelmæssig cyklus inden forsøget, ville jeg også have det bagefter, men hvor passer det lige ind henne, hvis de først mener jeg får mens omkring juleaften?
Vi skulle op på klinikken idag, fordi jeg skulle scannes, og det skulle så have været startskudet til vores fryseforsøg. MEN! Lægen der scannede mig så noget forkert ud i ansigtet, og sagde at det ikke kunne lade sig gøre. Jeg var stadig påvirket af medicinen fra sidste ICSI, hvilken hun kunne se på mine æg/æggestokke, og hun sagde at man altså skulle springe en cyklus over, inden man kunne prøve igen. Jeg vidste godt at man skulle springe en cyklus over, inden man kunne starte nyt ICSI forsøg op, men vi havde intet fået at vide om, at man også skulle springe en cyklus over inden et fryseforsøg kunne lade sig gøre. Dette er der imidlertid to sygeplejersker der ikke har reageret på. Den første sygeplejerske var hende der ringede til mig Fredag den 16/11 med svar på vores bp. Hun sagde at vi jo have to æg i fryseren, som vi kunne vælge at bruge. I så fald skulle jeg ringe Mandag den 19/11 og få tid til en scanning. Den anden sygeplejerske er så hende der tager telefonen Mandag morgen den 19/11. Jeg forklarer i telefonen at vi fik svar på bp om fredagen, og at den desværre var negativ, og vi havde valgt at forsøge med vores æg i fryseren og hun giver mig derefter dato til scanning, som var i dag. Der burde have ringet en alarmklokke hos dem begge! De sidder begge to med min journal, og kan se hvad jeg har været igennem og hvonår Jeg er så splittet i mine følelser lige nu. Vi kan melde os til nyt ICSI forsøg når min mens melder sig midt/slut december. Den skulle gerne komme omkring den 14-15/12, men lægen kunne ikke se noget stort æg, og mente derfor ikke jeg ville få ÆL en af de nærmeste dage. Jeg blev ellers informeret om, at hvis jeg have regelmæssig cyklus inden forsøget, ville jeg også have det bagefter, men hvor passer det lige ind henne, hvis de først mener jeg får mens omkring juleaften?
Ville ikke lige smutte uden
**Ønskebabyen skriver: Ja nu er jeg helt OK med det, og glæder mig til at nyde noget Asti nytårs aften!
Ja nu er jeg helt OK med det, og glæder mig til at nyde noget Asti nytårs aften!
christina92 skriver: Ville ikke lige smutte uden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128