Til jer hvis børn deler værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

LBK

Musen5 skriver:

Jeg har 2 drenge på hhv 3 og 5.

De vil ikke undvære at dele værelse. Har flere gange spurgt om de vil ha hvert deres, men nixen.

Hvis den ene ikk er der vil den anden ikk sove. De er ekstremt tæt knyttet så for dem er det verdens bedste ting at dele.

/Mette

årr det var liige det billede jeg drømte om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

LBK

Team Putte skriver:

Jeg delte værelse med min storebror til jeg var 6 og han 8.. Det var et helvede! Tror primært fordi vi er dreng og pige og ingen fællesinteresser havde..

Mine 2 små søstre med 4½ år mellem delte værelse da de var små og der var ik de store problemer i det.. Begge piger og en masse fælles legetøj

Min bekymring ville gå på hvis den lille skal sove på værelset i dagtimerne så den store ik kan lege..

Den lille skal sove i vugge/barnevogn om dagen, så det bliver helt sikkert ikke et problem 

Anmeld

27. november 2012

hekran

Vores drenge på 3 og 5 har delt værelse i 2,5 år nu. Vi flyttede i nyt hus, hvor der ikke var nok værelser, så de rykkede sammen på et værelse på ca 11 kvm.

Det fungerer rigtig fint og har altid gjort det. Vi har aldrig haft problemer med at de ikke vil lægge sig eller at de vækker hinanden. Det er ALDRIG sket. Selv hvis den ene har været syg og grædt, har han ikke vækket den anden.

Vi er ved at udvide vores hus, hvor børnene nu får hver deres værelse. Jeg er meget spændt på, hvordan de vil reagere. Jeg forestiller mig, at det ender med, at de bruger det ene værelse til legeværelse og det andet til soveværelse, men nu må vi se. Det bliver måske også lidt rart, at ens legesager bliver 'fredet', men tror slet ikke de aner, hvilke legesager er hvis.

Men gode erfaringer herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.