Sweet1978 skriver:
Øv typisk at jeg bliver nedstemt når jeg laver en tråd
. Hvad blev der af alle de ja sigere der var i den anden tråd???
Men det sidste jeg hørte inden jeg gik i seng igår var nu at den gik igennem, så i sidste ende er det nok jer der bliver nedstemt og taber - danser lige en lille sejrsdans. Juhu
Jeg tror nu egentlig at grunden til at der ikke er så mange som er enige med dig længere er at folk har fået øjnene op for netop de ting du kan læse i den her tråd: At denne afstemning ikke handler om ligestilling - vi kan da ALLE sammen blive enige om at ligestilling er en god ting. Men det handler om at det er for sølle at spise folk af med en så latterligt ubetydelig ting som ligestilling i kongehuset når der vitterligt at SÅ mange ting som er 1000 gange vigtigere at få ændret.
Det er sgu da at p**** på folk! Jeg synes personligt det er så vanvittigt spild af ressourcer og papir at vi skal stemme om den her komplet ubetydelige enkeltsag i stedet for at regeringen og DF viser lidt nosser og lader os stemme om noget der faktisk betyder noget - en ordentlig grundlovspakke hvor vi kan få opdateret de ting som er virkeligt forældede og som betyder noget for danskerne i deres hverdag!
Jeg kan ikke forstå at det virker som om at du (og de andre som har stemt ja og er glade for det) synes at det er en lille sejr for DK at vi nu har ligestilling i Kongehuset, når man nu tænker på at vi kunne have stemt om højere straf for voldtægt, børnemishandling, miljøet, dyrevelfærd osv osv osv... Men dans du bare din sejrsdans...
Monica - som egentlig ikke vil skælde ud, men alligevel skulle have luft for tankerne omkring din glæde...
Anmeld