Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mimic skriver: http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23649&sognavn=%E6bleskiver den her plejer jeg at bruge, og da jeg er sønderjyde er jeg opvokset med at der er sveskemos eller et lille stykke æble (gerne vendt i kanelsukker) inden i MUMS
http://dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=23649&sognavn=%E6bleskiver
den her plejer jeg at bruge, og da jeg er sønderjyde er jeg opvokset med at der er sveskemos eller et lille stykke æble (gerne vendt i kanelsukker) inden i
MUMS
Mange tak Den vil jeg lige kigge på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Gutti og skal nok spise rigeligt af dem på fredag, så vi lige kan få kontrolleret, at de stadig smager dejligt
Gutti og skal nok spise rigeligt af dem på fredag, så vi lige kan få kontrolleret, at de stadig smager dejligt
Det var godt. Du skal jo også spise et par stykker for bebsen!
FrkZier skriver: haha du har sten sikker ret - men har faktisk aldrig smagt hjemmelavet, og er heller ikke særlig glad for æbleskiver
haha du har sten sikker ret - men har faktisk aldrig smagt hjemmelavet, og er heller ikke særlig glad for æbleskiver
Det er løgn!!! Det bliver du simpelthen nødt til at prøve! De smager såå godt. Kan ikke sammenlignes med købe æbleskiverne
Miss Church skriver: Vi kan stå for æbleskiverne til 1. søndag i advent. Så kom med jeres bedste opskrift på æbleskiver Go' juuuuul (lige om lidt)
Vi kan stå for æbleskiverne til 1. søndag i advent. Så kom med jeres bedste opskrift på æbleskiver
Go' juuuuul (lige om lidt)
Orrk opskriften er på min gamle com.
Jeg lavede nogle med appelsinskal i.
De var goooode
Miss Church skriver: Det er løgn!!! Det bliver du simpelthen nødt til at prøve! De smager såå godt. Kan ikke sammenlignes med købe æbleskiverne
det tror jeg ihvertfald ikke jeg har, vi har aldrig rigtig spist så mange æbleskiver i min familie :p
come2 skriver: Orrk opskriften er på min gamle com. Jeg lavede nogle med appelsinskal i. De var goooode
Ej det er en go' ide Det må være lækkert og meget jul'et
FrkZier skriver: det tror jeg ihvertfald ikke jeg har, vi har aldrig rigtig spist så mange æbleskiver i min familie :p
Nej så er det nok derfor. Men du skulle prøve det
Miss Church skriver: Nej så er det nok derfor. Men du skulle prøve det
det siger jeg til svigermama - så laver hun dem med sikkerhed til mig/os
FrkZier skriver: det siger jeg til svigermama - så laver hun dem med sikkerhed til mig/os
Det synes jeg der er en god ide
Babyen skal da også smage æbleskiver
Miss Church skriver: Det synes jeg der er en god ide Babyen skal da også smage æbleskiver
haha ja supermanden skal have æbleskiver - det jo hans første jul haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128