Hvad skal du/i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
sommerc skriver:

Hvad skal du/i nytårsaften????

min kæreste og jeg har en søn på ca.10 mdr. 

Vi aner ikke hvad vi skal... Vi er de eneste i vennekredsene der har barn....

Nogen gode råd??? Hvad skal i/du

Jeg skal ikke have min søn i år, så det bliver første nytår i 6 år at jeg ikke har nogen planer nytårsaften....

Jeg har snakket med mine forældre om at holde det med dem, så det bliver nok - som alle andre år - lækker aftensmad, "90-års fødselsdagen" og dronningens nytårstale.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Kamulla

Skal ikke noget.. min ferie slutter d. 2. Januar.. så har ikke tid til tømmermænd.. så en rolig festlig aften hjemme, men Noah (på snart 5 år)

Anmeld

26. november 2012

Lise

Vi er altid sammen med min mands søskende + mand/kone og børn (og evt. min svigerfar). Vi er værter i år, så vi skal stå for hovedretten, og så kommer de andre med hhv. en forret og en dessert. Og der er jo gået lidt sport i, at lave det flot, festligt, fint og lækkert. Så vi plejer at spise godt, og få noget vin til. Så skal der fyres lidt krudt af med drengene - vores på hhv. 2 og 5, og fætrene på knap 7 og 12 år - i løbet af aftenen, mens de stadig er friske, og så går aftenen vel bare. De har altid set 90-års fødselsdagen, hvilket keder mig vanvittigt hvert år  men jeg lever med det. Så fyrer vi nogle raketter af, og ser hvad der så sker....

Jeg har altid elsket nytårsaften, så synes det er lidt for stille og roligt, men det er jo vilkårene med små børn  

Anmeld

26. november 2012

Janni.

Vi holder en stille hyggelig aften herhjemme med lidt godt mad. Kærestens søster kommer, så vi bliver 3 voksne og 1 barn. 

Jeg skal op næste dag kl 5 (arbejde) så jeg går tidlig i seng og håber på at kunne sove lidt. 

Og har knap så dårlig samvittighed over for mig kæreste, når hans søster kan fejret nytåret med ham. 

Anmeld

26. november 2012

TeamRocket

Vi skal hygge herhjemme med lækker mad og se folk fyre af fra vinduet, vi skal ha sjove hatte og pynte hinanden og huset med glimmer og serpentiner, og så skal ungerne være længe oppe og spise slik og drikke sodavand :-P kl 00 skal vi hoppe ind i det nye år, spise kransekage og nyde livet :-D

Anmeld

26. november 2012

M&N

Vi holder det hjemme igen i år. Vi holdte nytårs aften for første gang i vores nye lejlighed sidste år og med 2 af vores venner.

I år kommer 2 af mandens venner og så skal vi hygge med god mad ikke det vilde da jeg jo er gravid =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.