Hvad skal du/i nytårsaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Satans

jeg har termin d. 30. så vi skal heller ikke det vilde, uanset om Baby kommer før termin eller efter jeg tror allerhøjest at vi får besøg af et vennepar, hvis de altså har lyst til en stille og rolig aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Carl-Emil's mor

sommerc skriver:

Hvad skal du/i nytårsaften????

min kæreste og jeg har en søn på ca.10 mdr. 

Vi aner ikke hvad vi skal... Vi er de eneste i vennekredsene der har barn....

Nogen gode råd??? Hvad skal i/du

I år bliver det en helt rolig familie nytårsaften i skallerup klit

Carl-Emil, moster, mormor,morfar, bonus moster og hendes kæreste, morfars bror hans kone og deres søn, oldemor og hendes kæreste også selvfølgelig mig vi tager afsted den 29 og tager hjem igen den 1 så det er helt stille og roligt uden noget vildt fest og farver

Vi er masser med børn i min vennekreds men de er stort set alle sammen fra i år så vi var ret enige om at vennenytår måtte vente til næste år

Anmeld

25. november 2012

MyLove E

Jeg skal arbejde om dagen. Ja og bette fisen er jo ligeglad hvilken dag det er. Hans senge tid er jo kl ca 19. Og trækker vi den længere for vi ham ikke til at sove. Så tror bare vi bliver her hjemme, spiser godt mad og ser en god film og spiller nogle spil og drikker lidt Asti :-)

Anmeld

25. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

I år ska vi bare være her hjemme. Vi får besøg af min dejlige svigerinde og 2 nervøer, for første gang nogensinde nytårsaften.

Tror thea kommer til at hygge sig for vildt, med sine 2 fætre. Vi ska nok ha et par fontener og stjernekaster, men ellers ik det vilde fyrværkeri. Noget lækkert mad og lidt godt vin. Det bliver dejligt at ku putte thea og alberte i deres engen senge.

Ellers har vi de sidste par år holdt stor nytårs fest med vores venner og deres børn. Det vil sige 10-12 voksne og 4-6 børn. Det plejer ik at være for vildt, da der jo er børn, men stadig mega sjovt og hyggeligt. Vh stine

Anmeld

25. november 2012

Kay

aner det ik  vi er blevet droppet... af dem vi plejer at holde med... og vi er de eneste i den meget lille vennekreds med barn  så tror bare vi bliver os...

Anmeld

25. november 2012

Aabye

Planen er at vi skal holde nytår med mine forældre (de bor 10 minutters gang fra os) og hvis det ikke bliver til noget skal vi bare være herhjemme og hygge os..
Vi har en dreng på 19 mdr og en lille en fra oktober i år.. Så her skal der heller ikke ske det helt vilde.. 

Jeg er ikke så meget til nytår.. Mest pga alle de fulde idioter der render rundt og fyre dyrværkeri af.. Så jeg holder mig indendøre..

Anmeld

26. november 2012

Bertris

Vi aner ikke hvem vi skal holde nytår med, men er så godt som 100 % sikker på at hvis vi holder det med nogen bliver det hjemme hos os så jeg har mulighed for at gå ind og lægge mig hvis jeg har behov for det

Anmeld

26. november 2012

Muffin_girl

sommerc skriver:

Hvad skal du/i nytårsaften????

min kæreste og jeg har en søn på ca.10 mdr. 

Vi aner ikke hvad vi skal... Vi er de eneste i vennekredsene der har barn....

Nogen gode råd??? Hvad skal i/du

Vi skal være kærestekedelige Vi har besluttet at bestille mad.. Og så skal vi bare hygge os.. Og slappe af ... OG tage den med ro ! 

Anmeld

26. november 2012

Carina:-)

Vi bliver 15 og det plejer at være hyggeligt.

Vi skal have lækker mad,hygge med rollingerne.

Nå de er puttet,efter midnat og fyrværkeri-

Skal de voksne have drinks,spille spil og natmad 

Anmeld

26. november 2012

Tulle28

Jeg gider faktisk ikke rigtig det der nytår... Men alligevel ender det med at vi gerne vil lave et eller andet ud over det sædvanlige

Vi har en lille på næsten 4 mdr. til nytår, så i år orker jeg ikke tage nogen steder. Så vi får besøg af en af mine bedste veninder og hendes mand og barn. Vi skal bare hygge og spise god mad, vores store børn er jævnaldrende, så de futter formentlig bare rundt og leger Sidste år var den store panisk angst for fyrværkeriet, så jeg håber hun tager det lidt bedre i år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.