nogen med en solstrålehistorie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis du har haft ÆL men ingen mens, så er sandsynligheden for du er gravid jo riiiimelig stor - ellers havde du jo haft mens

jah. jeg mener, jeg ku mærke min æl omkring 3. juni.. og har testet negativ helt indtil slut august, så tvivler på, jeg er gravid nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Det lyder, som om alle muligheder er åbne.....

Tag en test, er den negativ, så kontakt lægen, for så kan der jo faktisk være noget galt.

for to streger....

tak for 

jeg tester imorgen tidlig

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hvis du ingen mens har haft siden i sommers så burde du jo være 3-4 mdr henne nu hvis du havde æl der hvor du måske mærkede det. Så kan du tisse på en pind når som helst på dagen du vil hvis du skulle være gået hen og have en kage i ovnen:-)

Men, jeg vil tro du ikke har hverken gang i din cyklus eller ÆL når du ikke har mens. Evt evter f.eks pillestop går der måske en måned eller 1 år før cyklus finder sig selv.

Går der lang tid har nogle gode erfaringer med akupunktur for at kickstarte kroppen.

Og sidst, men forhåbentligt ikke aktuelt, kan du være gået i overgansalderen og slet ikke have nogen æg....men det er temmeligt sikkert bare mangel på fast cyklus der er galt hvis det er:-)

har også overvejet lidt at teste her til aften. men vil stoppe mig selv og vente til imorgen tidlig, med frisk morgenurin

ja, det kan godt nok tage lang tid, desværre.

tvivler meget stærkt på, jeg er i overgangsalderen, er slet ikke så gammel

Anmeld

26. november 2012

Muffinmus

Anonym skriver:

har også overvejet lidt at teste her til aften. men vil stoppe mig selv og vente til imorgen tidlig, med frisk morgenurin

ja, det kan godt nok tage lang tid, desværre.

tvivler meget stærkt på, jeg er i overgangsalderen, er slet ikke så gammel

kender 2 der er i overgangsalderen, begge noget under de 30....faktisk begge omkring 25 da de fandt ud af det..rigtig øv for dem:-)Den ene vil adoptere og den anden hun valgte ægdonation og de har en pige på 4 nu:-)Men det sker jo desværre, men som sagt så er det nok kludder i mensen:-)

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

kender 2 der er i overgangsalderen, begge noget under de 30....faktisk begge omkring 25 da de fandt ud af det..rigtig øv for dem:-)Den ene vil adoptere og den anden hun valgte ægdonation og de har en pige på 4 nu:-)Men det sker jo desværre, men som sagt så er det nok kludder i mensen:-)

hvor er det synd for dem!
men jeg er ikke engang 25 endnu, så er 100% sikker på, der bare er gået kludder i mit system

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jah. jeg mener, jeg ku mærke min æl omkring 3. juni.. og har testet negativ helt indtil slut august, så tvivler på, jeg er gravid nu

hvis du ikke har haft mens i så lang tid, så burde du bestemt tage til lægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.