nogen med en solstrålehistorie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Anonym trådstarter

jeg skriver som anonym, da pb ikke er offentligt endnu

er der en, der har en solstrålehistorie, de vil dele?
hvor mens ikke har været der længe, evt efter ppille stop, og til trods for negative tests, så har baby været der alligevel?

jeg har ikke haft mens siden 20. maj, har testet negativ hele tiden. har ikke testet siden midt/sidst i august. har nu ømme bryster, er hård nederst i maven, kvalme indimellem, har mens lignende smerter on/off og min mave kan sommetider være hård og oppustet, dog mest om aftenen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

mth1987

Anonym skriver:

jeg skriver som anonym, da pb ikke er offentligt endnu

er der en, der har en solstrålehistorie, de vil dele?
hvor mens ikke har været der længe, evt efter ppille stop, og til trods for negative tests, så har baby været der alligevel?

jeg har ikke haft mens siden 20. maj, har testet negativ hele tiden. har ikke testet siden midt/sidst i august. har nu ømme bryster, er hård nederst i maven, kvalme indimellem, har mens lignende smerter on/off og min mave kan sommetider være hård og oppustet, dog mest om aftenen.

Ingen solstråle historie herfra. Men hvis du sidst tog test i august ka du da tage en nu

Anmeld

26. november 2012

et-ønske

Jeg har ingen solstråle historie desværre....

Men jeg synes du skal tage en test, hellere idag end imorgen! Krydser for dig

Hvis den er negativ, ville jeg omgående få bestilt en tid ved lægen. For det er usundt for kroppen ikke at have ægløsning - så det kan være din krop bare lige skal have en hjælpende hånd til at komme igang igen

Håber det bedste for dig

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Ingen solstråle historie herfra. Men hvis du sidst tog test i august ka du da tage en nu

men kan det godt lade sig gøre, at der er to streger nu, når den har vist negativ helt indtil august?

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

babywish13 skriver:

Jeg har ingen solstråle historie desværre....

Men jeg synes du skal tage en test, hellere idag end imorgen! Krydser for dig

Hvis den er negativ, ville jeg omgående få bestilt en tid ved lægen. For det er usundt for kroppen ikke at have ægløsning - så det kan være din krop bare lige skal have en hjælpende hånd til at komme igang igen

Håber det bedste for dig

jeg nåede ikke at teste i morges, fik pludselig lidt travlt inden skole
og morgenurin vil jo være bedst. men kan det lade sig gøre, at der pludselig er to streger nu, når der ikke har været gevinst før? mener, har jo nok haft æl

Anmeld

26. november 2012

et-ønske

Anonym skriver:

jeg nåede ikke at teste i morges, fik pludselig lidt travlt inden skole
og morgenurin vil jo være bedst. men kan det lade sig gøre, at der pludselig er to streger nu, når der ikke har været gevinst før? mener, har jo nok haft æl

Har du haft ÆL?? Men ingen mens??

Skriv lige imorgen når du har testet

Anmeld

26. november 2012

Anonym trådstarter

babywish13 skriver:

Har du haft ÆL?? Men ingen mens??

Skriv lige imorgen når du har testet

det tror jeg, men er ikke sikker :0 synes jeg ku mærke æl i juni..

Anmeld

26. november 2012

Ciss

Det lyder, som om alle muligheder er åbne.....

Tag en test, er den negativ, så kontakt lægen, for så kan der jo faktisk være noget galt.

for to streger....

Anmeld

26. november 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det tror jeg, men er ikke sikker :0 synes jeg ku mærke æl i juni..

hvis du har haft ÆL men ingen mens, så er sandsynligheden for du er gravid jo riiiimelig stor - ellers havde du jo haft mens

Anmeld

26. november 2012

Muffinmus

Hvis du ingen mens har haft siden i sommers så burde du jo være 3-4 mdr henne nu hvis du havde æl der hvor du måske mærkede det. Så kan du tisse på en pind når som helst på dagen du vil hvis du skulle være gået hen og have en kage i ovnen:-)

Men, jeg vil tro du ikke har hverken gang i din cyklus eller ÆL når du ikke har mens. Evt evter f.eks pillestop går der måske en måned eller 1 år før cyklus finder sig selv.

Går der lang tid har nogle gode erfaringer med akupunktur for at kickstarte kroppen.

Og sidst, men forhåbentligt ikke aktuelt, kan du være gået i overgansalderen og slet ikke have nogen æg....men det er temmeligt sikkert bare mangel på fast cyklus der er galt hvis det er:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.