Øvøv! tror det værste nu :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

eriksen skriver:

når i har gjordt så stå på hovdet så det kommer helt op i dag det gjord jeg 3 en halv månde og bum så lykkes det og gør det i 5 til 10 minutter og tag det stille rolig skal nok kom min kæreste fik af vide han ikk kunne men det er ham der far til mit barn så tage det stille og rolig veed godt hvordan det er man slap af og tænk på noget andet så lykkes det nok ssnart

Syntes bare der er så meget man kan gøre, puden unden numsen, alle de ting der...
-Hmm min kæreste siger det nok skal komme....
Bliver urolig når nogle siger det tager SÅ lang tid, syntes da godt nok det må være hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Muffinmus

Jamen kender alt til det...hver måned bliver man skuffet når mens kommer fordi man går og læser en masse i kroppen som ikke er der:-)

Tog 14 mdr at blive gravid første gang, som vi mistede i en Ma....tog yderligere 2 år før jeg blev gravid med min søn....laaaang ventetid med mange øv måneder.

Efter endnu en SA kom lillesøster på 5 mdr og endnu en lillesøster på 1,5 mdr. Så der kan være stor forskel på samme kvinde hvor frugtbar hun erOg jeg er nu den lykkelige mor til 3 dejlige rapænder:-)

jeg prøvede alt med mine, numsen oppe, Gele Royal, ÆL teste osv osv.....der er mange ting man selv kan gøre for at hjælpe det på vej, men ofte er det eneste der hjælper tid og tålmodighed.

Anmeld

26. november 2012

baby012

Mine forældrene kæmpede 9 år med at få mig, så rå på 

5 måneder er ingenting, bebs skal nok komme Med lidt tålmodighed

Anmeld

26. november 2012

dina1980

10 år tog det her, og så lykkedes det endelig naturligt efter 6iui 1 ivf men mistede i uge 21 i april. og prøver på liv og løs igen har lige fået 1ivf men uden held så må have et mere i januar, så bare klø på så lykkedes det vel forhåbenlig snart for os alle

Anmeld

26. november 2012

Camillos

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Hej alle dejlige mødre/kommende mødre!!

Jeg er kommet dertil hvor jeg nærmest har givet total op! frygter at det er mig der ikke kan få børn, eller værre endnu at min dejlige kæreste ikke kan gøre mig gravid! og det frygteligt!!

Det står sådan til nu at vi har forsøgt siden August måned!! og indtil oktober hed det både æl beregning og virkelig, troede jo nærmest at jeg var gravid hele tiden, og mion bildte mig ind at jeg altså var gravid, men nej er blevet skuffet gang efter gang! vi havde sex hver dag!!
denne måned, har vi prøvede med hver 2.dag så godt som vi nu kunne holde det, da vi begge elsker at have sex med hinanden, men jeg har droppet ælberegninger og virkelig bare taget mig sammen og ikke tænkt så meget over det!!

Jeg har lige overstået min æl og vi har haft sex hver 2.dag og nogle gange hver dag, efter hvad vi lige har haft lyst til
kan ikke gøre andet nu, end at slappe af, forkusere på nogle andre ting og krydse fingre ! min forventede mens ligger D.7./12 !
så nu håber jeg den udebliver & jeg kan få en dejlige julegave og fortælle min dejlige kæreste at han skal være far !

Vi har forsøgt i 4 måneder, faktisk 5!!

vi prøvede i 5 år med et paar aborter nu er der gået 6 år og vi har fået vores dejlige datter der er 5 uger idag

Anmeld

27. november 2012

hekran

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Hej alle dejlige mødre/kommende mødre!!

Jeg er kommet dertil hvor jeg nærmest har givet total op! frygter at det er mig der ikke kan få børn, eller værre endnu at min dejlige kæreste ikke kan gøre mig gravid! og det frygteligt!!

Det står sådan til nu at vi har forsøgt siden August måned!! og indtil oktober hed det både æl beregning og virkelig, troede jo nærmest at jeg var gravid hele tiden, og mion bildte mig ind at jeg altså var gravid, men nej er blevet skuffet gang efter gang! vi havde sex hver dag!!
denne måned, har vi prøvede med hver 2.dag så godt som vi nu kunne holde det, da vi begge elsker at have sex med hinanden, men jeg har droppet ælberegninger og virkelig bare taget mig sammen og ikke tænkt så meget over det!!

Jeg har lige overstået min æl og vi har haft sex hver 2.dag og nogle gange hver dag, efter hvad vi lige har haft lyst til
kan ikke gøre andet nu, end at slappe af, forkusere på nogle andre ting og krydse fingre ! min forventede mens ligger D.7./12 !
så nu håber jeg den udebliver & jeg kan få en dejlige julegave og fortælle min dejlige kæreste at han skal være far !

Vi har forsøgt i 4 måneder, faktisk 5!!

Har testdag 6/12, så skal vi ikke krydse fingre for hinanden? 

Anmeld

29. november 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

Marita skriver:

Har testdag 6/12, så skal vi ikke krydse fingre for hinanden? 

Jo lad os det
jeg har test dag d.7/12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.