Hej alle dejlige mødre/kommende mødre!!

Jeg er kommet dertil hvor jeg nærmest har givet total op! frygter at det er mig der ikke kan få børn, eller værre endnu at min dejlige kæreste ikke kan gøre mig gravid! og det frygteligt!!

Det står sådan til nu at vi har forsøgt siden August måned!! og indtil oktober hed det både æl beregning og virkelig, troede jo nærmest at jeg var gravid hele tiden, og mion bildte mig ind at jeg altså var gravid, men nej er blevet skuffet gang efter gang! vi havde sex hver dag!!
denne måned, har vi prøvede med hver 2.dag så godt som vi nu kunne holde det, da vi begge elsker at have sex med hinanden, men jeg har droppet ælberegninger og virkelig bare taget mig sammen og ikke tænkt så meget over det!!
Jeg har lige overstået min æl og vi har haft sex hver 2.dag og nogle gange hver dag, efter hvad vi lige har haft lyst til
kan ikke gøre andet nu, end at slappe af, forkusere på nogle andre ting og krydse fingre

! min forventede mens ligger D.7./12 !
så nu håber jeg den udebliver & jeg kan få en dejlige julegave og fortælle min dejlige kæreste at han skal være far

!
Vi har forsøgt i 4 måneder, faktisk 5!!

Anmeld