Øvøv! tror det værste nu :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. november 2012

supersejeelisabeth@gmail.com

Hej alle dejlige mødre/kommende mødre!!

Jeg er kommet dertil hvor jeg nærmest har givet total op! frygter at det er mig der ikke kan få børn, eller værre endnu at min dejlige kæreste ikke kan gøre mig gravid! og det frygteligt!!

Det står sådan til nu at vi har forsøgt siden August måned!! og indtil oktober hed det både æl beregning og virkelig, troede jo nærmest at jeg var gravid hele tiden, og mion bildte mig ind at jeg altså var gravid, men nej er blevet skuffet gang efter gang! vi havde sex hver dag!!
denne måned, har vi prøvede med hver 2.dag så godt som vi nu kunne holde det, da vi begge elsker at have sex med hinanden, men jeg har droppet ælberegninger og virkelig bare taget mig sammen og ikke tænkt så meget over det!!

Jeg har lige overstået min æl og vi har haft sex hver 2.dag og nogle gange hver dag, efter hvad vi lige har haft lyst til
kan ikke gøre andet nu, end at slappe af, forkusere på nogle andre ting og krydse fingre ! min forventede mens ligger D.7./12 !
så nu håber jeg den udebliver & jeg kan få en dejlige julegave og fortælle min dejlige kæreste at han skal være far !

Vi har forsøgt i 4 måneder, faktisk 5!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

come2

supersejeelisabeth@gmail.com skriver:

Jeg er kommet dertil hvor jeg nærmest har givet total op! frygter at det er mig der ikke kan få børn, eller værre endnu at min dejlige kæreste ikke kan gøre mig gravid! og det frygteligt!!

Det står sådan til nu at vi har forsøgt siden August måned!! og indtil oktober hed det både æl beregning og virkelig, troede jo nærmest at jeg var gravid hele tiden, og mion bildte mig ind at jeg altså var gravid, men nej er blevet skuffet gang efter gang! vi havde sex hver dag!!
denne måned, har vi prøvede med hver 2.dag så godt som vi nu kunne holde det, da vi begge elsker at have sex med hinanden, men jeg har droppet ælberegninger og virkelig bare taget mig sammen og ikke tænkt så meget over det!!

Jeg har lige overstået min æl og vi har haft sex hver 2.dag og nogle gange hver dag, efter hvad vi lige har haft lyst til
kan ikke gøre andet nu, end at slappe af, forkusere på nogle andre ting og krydse fingre ! min forventede mens ligger D.7./12 !
så nu håber jeg den udebliver & jeg kan få en dejlige julegave og fortælle min dejlige kæreste at han skal være far !

Vi har forsøgt 2 år inden jeg blev gravid (mistede desværre)

Så tålmodighed

Anmeld

25. november 2012

FruK

Det ER frustrerende, når man går og håber på den positive test hver måned.

Men 4-5 måneder er altså ingenting - lad være med at give op. Jeg tror godt at det kan betale sig at holde lidt øje med hvornår det er sandsynligt at msn har ÆL, men jeg tror også at man skal prøve at undgå at spekulere for meget på det, og passe på at sex ikke bliver en sur pligt. 

Håber det bedste for jer... 

Anmeld

25. november 2012

2 år !!
ved slet ikke hvad jeg skal sige"

Anmeld

25. november 2012

Maalene

Bare rolig - det skal nok komme, det er ikke så længe I har prøvet, men kender alt til utålmodigheden, når det er noget man så brændende ønsker...

Vi har prøvet 1 år i næste måned, så håber også på lykken snart er med os

Det kommer når du mindst venter det, bare prøv ikke at fokusere for meget på det, selvom jeg ved hvor svært det er... Held og lykke

Anmeld

25. november 2012

Miss Church

Kan godt forstå at du er frustretet, men slap helt af - det skal nok komme Mange skal prøve i 6 måneder eller mere. Prøv bare at slap af og nyd den tid du har med din kæreste

Anmeld

25. november 2012

Nej det nemlig ikke længe! men jeg går jo nærmest og tror at jeg bliver gravid med det samme!!
og det har noget og gøre med at min mor har 13 børn og det har bare sagt vupti vupti! og min skønne søster, blev gravid efter 3-4 mdr, og nu er hun gravid igen og venter en dreng, og det tog dem en måned,

derfor tror jeg jo også at så gælder det også mig !
den undskyld mig, skide indbildning!!!

Anmeld

25. november 2012

Nej det nemlig ikke længe! men jeg går jo nærmest og tror at jeg bliver gravid med det samme!!
og det har noget og gøre med at min mor har 13 børn og det har bare sagt vupti vupti! og min skønne søster, blev gravid efter 3-4 mdr, og nu er hun gravid igen og venter en dreng, og det tog dem en måned,

derfor tror jeg jo også at så gælder det også mig !
den undskyld mig, skide indbildning!!!

Ja! kan da godt høre på det hele, at jeg skal slappe af! men svært det ER det!

Anmeld

25. november 2012

TWT

Det tager gennemsnitlig en kvinde 9 mdr at blive gravid. 

Det tog os 1 år, og vi er begge unge. 

Håber snart du får en positiv test

Anmeld

25. november 2012

come2

2 år !!
ved slet ikke hvad jeg skal sige"

Jeg kan fortælle at jeg blev gravid efter 2 år, da jeg havde indstillet mig på at skulle i behandling måneden efter.

Så ja, jeg tror helt klart at ens tanker og indbildninger kan udsætte det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.