Stor eller lille Wheelybug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Blirnokaldrigfru

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Vi vil gerne give vores datter en Wheelybug i julegave, da hun blev fuldstændig forelsket i den hos en fra mødregruppen.

Hvilken størrelse ville I vælge til en pige på halvandet år?
Begrund gerne jeres svar

Vi fik at vide da vi købte vores at den lille er til 1 årlige og den store er til 2 årige. Ku forestille mig at en stor vil blive brugt mest, da de nok kan bruge den i længst tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

dorthemus

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Vi vil gerne give vores datter en Wheelybug i julegave, da hun blev fuldstændig forelsket i den hos en fra mødregruppen.

Begrund gerne jeres svar

Jeg valgte en lille mariehøne til Runa og det er jeg glad for. hun er ikke så høj og har længe været glad for den. nu hvor hun er 2,6 år gider hun den ikke længere så det havde været spild af penge atkøbe den for så havde hun slet ikke haft glæde af den

Anmeld

25. november 2012

dorthemus

Frk P. skriver:

Vi fik at vide da vi købte vores at den lille er til 1 årlige og den store er til 2 årige. Ku forestille mig at en stor vil blive brugt mest, da de nok kan bruge den i længst tid

Her har vi kun haft den lille og det er jeg glad for. nu hvor min datter er 2,6 år så har hun kastet sine øjne på løbecykler istwdet

Anmeld

25. november 2012

Nea85

Jeg kan se at der er lidt delte meninger - tror jeg må lægge hovedet lidt i blød og måske lade hende prøve begge størrelser

Mange tak for svar

Anmeld

25. november 2012

An&Jo

ville vælge den store..

Den lille bliver de hurtigt for store til, men min dreng på 2 år og 7 mdr bruger stadig den store, og den store på 4 bruger den også..

Anmeld

25. november 2012

Nea85

An&Jo skriver:

ville vælge den store..

Den lille bliver de hurtigt for store til, men min dreng på 2 år og 7 mdr bruger stadig den store, og den store på 4 bruger den også..

Jeg tænker også at de kan have gavn af den store i længere tid. Men det er jo meget forskelligt hvad de leger med, her er det i hvert fald meget i perioder at én bestemt ting er interessant

Anmeld

25. november 2012

sabrina89

Vores datter har den store (hun er snart 15 mdr) Og hun kan godt køre på den nu

Anmeld

25. november 2012

An&Jo

Nea85 skriver:

Jeg tænker også at de kan have gavn af den store i længere tid. Men det er jo meget forskelligt hvad de leger med, her er det i hvert fald meget i perioder at én bestemt ting er interessant

ja det er meget perioder.. men vores wheelybug er det eneste køretøj de må bruge indenfor, så derfor er den slet ikke i konkurrence med andre køretøjer, for de bruges kun udenfor..

Det eneste den kommer i konkurrence med er alle de små biler de har og som de snart får flere af..

Anmeld

25. november 2012

Fenja09

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Begrund gerne jeres svar

Til et barn på halvandet år ville jeg helt klart vælge den store model. Vores datter er 15 måneder og har den store mus. Hun har lige lært at gå og er ikke fuldstændig stabil på fødderne endnu, så tror den store vil passe perfekt når hun om (forhåbentligt) ikke så længe kan bruge den. Skal lige tilføjes at hun sagtens kan nå jorden når hun sidder på den, motorikken til at køre fremad fungere bare ikke for hende endnu

/Fenja

Anmeld

25. november 2012

Eliza

Vi har den store (bi) til Malthe (9mdr) den er ALT for stor 

Han ef dog stadig glad for at pille ved "følehornene" og trille den rundt. 

Jeg er glad for at vi valgte den store. Jeg tror bestemt han får glæde af den længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.