Stor eller lille Wheelybug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.736 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Nea85

Hej med jer!

Vi vil gerne give vores datter en Wheelybug i julegave, da hun blev fuldstændig forelsket i den hos en fra mødregruppen.

Hvilken størrelse ville I vælge til en pige på halvandet år?
Begrund gerne jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Maalene

Følger lige med

Vi har selv købt den store til vores datter (14 måneder, men utrolig lang) - så skal lige se, om det er helt forkert

Anmeld

25. november 2012

2babygirls

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Vi vil gerne give vores datter en Wheelybug i julegave, da hun blev fuldstændig forelsket i den hos en fra mødregruppen.

Begrund gerne jeres svar

Ville klart vælge den store. Vi fik den lille til vores datter, men det er først nu hun sådan rigtig gider den, og hun er 2 år og næsten 90cm, så den er lidt lille at sidde på nu.

Anmeld

25. november 2012

Nea85

Maalene skriver:

Følger lige med

Vi har selv købt den store til vores datter (14 måneder, men utrolig lang) - så skal lige se, om det er helt forkert

Du skal være meget velkommen

Umiddelbart passer den lille meget godt til vores datter nu, men det er også ærgerligt at købe den lille, hvis den så bliver for lille om lidt tid..

Anmeld

25. november 2012

Nea85

Baby2påvej skriver:

Ville klart vælge den store. Vi fik den lille til vores datter, men det er først nu hun sådan rigtig gider den, og hun er 2 år og næsten 90cm, så den er lidt lille at sidde på nu.

Jeg tænker også at den store vil kunne bruges i længere tid.. Måske skal jeg tage hende med ud at prøve dem

Anmeld

25. november 2012

bvk

vi har den lille til vores datter på 16 måneder - og jeg synes den virker lille - når hun sparker for at køre er det som om hun letter sig fra sædet fordi den er for kort - (det er intet problem på den der traditionelle røde scooter).

Men jeg har aldrig set hende på en stor, så ved ikke hvordan den vil virke

Anmeld

25. november 2012

Nea85

bvk skriver:

vi har den lille til vores datter på 16 måneder - og jeg synes den virker lille - når hun sparker for at køre er det som om hun letter sig fra sædet fordi den er for kort - (det er intet problem på den der traditionelle røde scooter).

Men jeg har aldrig set hende på en stor, så ved ikke hvordan den vil virke

Min datter er ikke specielt høj af sin alder, men den lille passer meget godt nu.
Jeg tror, jeg ender med en stor, for den skal jo helst kunne bruges lidt tid endnu

Anmeld

25. november 2012

Rødhætte

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Begrund gerne jeres svar

Jeg ville helt sikkert vælge den lille. Jeg arbejder i en vuggestue hvor vi først havde købt en stor, men den blev aldrig brugt, da den var for voldsom. Da vi fik dem i små var det pludselig et hit

Anmeld

25. november 2012

_-Kathrine-_

Villads på 1 1/2 og 87 cm har fået den store og den passer han fint :-)

Anmeld

25. november 2012

Troldemommi

Johanne på 14 måneder har den lille Mariehøne, hun er hel vild med den, når hun ikke er større syntes jeg den store ser lidt for vild ud, den er jo meget bevægelig

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.