Siden af tremmesengen hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

MLT

Min datter bliver 2 år til feb, og vi har endnu ikke gjort det, og regner heller ikke med, at det sker ingen for den nærmeste tid Jeg tror simpelthen ikke, at hun kan blive i sengen, og nu hvor hun selv kan åbne døren, så tør jeg ikke tage chancen, da vi har en trappe lige uden for hendes værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

ano14316

Her er Magnus lige knap 14 mdr. og han er begyndt at prøve at svinge benet over... og lige så snart han kan få fat med et par tær, så er jeg sikker på at han er den der er ude.. Men han er også en lille abe unge.. 

Men jeg tror snart vi bliver nød til at fjerne et par træmmer så han ikke kravler over, men bare ud igennem der, for fjerner jeg siden, så falder han abre ud når han kravler i søvne. .

Anmeld

25. november 2012

FamilenStorm

Hmm tror vi tog siden af Albertes tremmeseng to-tre måneder inden hun blev 2 i oktober.. I 2 års fødselsdagsgave fik hun en juniorseng...

Vi har ikke haft nogle problemer med skift..

Anmeld

25. november 2012

B&J

michelledam skriver:

jeg tror hvis vi piller den af så vil hun helt sikkert kravle ud af sengen. men det kan også være det er alt alt for tidligt at fjerne siden. er bare så bange for hun en dag vil forsøge sig med at kravle over kanten...

det kan jeg virkelig godt forstå du er.... vores dreng har aldrig gjord det eller gør det stadig ikke det er såååå forskelligt fra barn til barn

men i kan evt ikke ligge noget blødt neden under imens???

Anmeld

25. november 2012

2babygirls

michelledam skriver:

Hej piger.
Spørgsmålet harhelt sikkert været der før. Men hvornår tog i siden af tremmesengen?
Isabella er 1,5 år nu og jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal fjerne siden. Hunhar endnu ikke forsøgt at komme ud af sengen. Men jeg kunne godt tænke mig at fjerne den før hun får den ide.

Jeg har stemt blank da vi kun sænkede den ene side.
Madeleine legede lidt med at have en stol henne ved sengen og kravle op, men så gjorde hun heller ikke mere i det, og da hun blev 2 fik hun jo sin junior seng, som hun kun er stået ud af en gang, og der havde hun virkelig ondt i maven og lavet adr.

Anmeld

25. november 2012

Gardenia

michelledam skriver:

Hej piger.
Spørgsmålet harhelt sikkert været der før. Men hvornår tog i siden af tremmesengen?
Isabella er 1,5 år nu og jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal fjerne siden. Hunhar endnu ikke forsøgt at komme ud af sengen. Men jeg kunne godt tænke mig at fjerne den før hun får den ide.

Her er drengen 2½ og han har den stadig. Han får den ikke af før han har regnet ud hvordan han kommer ud af den - og det tager et stykke tid efter jeg fangede ham i at kunne få gyngestolen vinklet inden sengetid, fussen op og benet over på den anden side... Han er kvik, men jeg er (endnu) mere kvik

Anmeld

25. november 2012

DitteFisk

Vi tog den af da min dreng var 2, men satte den hurtigt på igen, da det blev et værre påstyr med at stå op og lege i stedet for at sove  

Først da han blev 3 og fik en juniorseng, fik han den frihed

Anmeld

25. november 2012

JustMe

michelledam skriver:

jeg tror hvis vi piller den af så vil hun helt sikkert kravle ud af sengen. men det kan også være det er alt alt for tidligt at fjerne siden. er bare så bange for hun en dag vil forsøge sig med at kravle over kanten...

Prøv at pille den af for en nat. Måske overrasker hun dig og bliver i sengen (men sørg lige for en sengehest ). Vil hun ikke blive i sengen, kan i lægge en madras ved siden af sengen, så hun falder blødt, hvis hun kravler over

Anmeld

25. november 2012

Mutti2

michelledam skriver:

Hej piger.

Herhjemme var Milla-Victoria 9 mdr da et par af stiverne røg så hun selv kunne kravle ud Det fungerede bare SÅ godt

Hun var vist 14 mdr da begge siderne røg, og sengen blev lavet om til en junior seng. Og hun var 3 år da hun fik en stor seng.

Men det er vel meget afhængig af hvornår din datter er klar til det

kram

Anmeld

25. november 2012

Clisolka

michelledam skriver:

Hej piger.

Jeg har stemt blankt. Isabella er lige fyldt 2 og har stadig sin side på tremmesengen. Indtil videre beholder jeg den på, da hun ikke kravler ud over (endnu) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.