Siden af tremmesengen hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Siden af tremmesengen hvornår?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.918 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. november 2012

Mother-love

Hej piger.
Spørgsmålet harhelt sikkert været der før. Men hvornår tog i siden af tremmesengen?
Isabella er 1,5 år nu og jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal fjerne siden. Hunhar endnu ikke forsøgt at komme ud af sengen. Men jeg kunne godt tænke mig at fjerne den før hun får den ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

B&J

daniel er 2½år og vi har den ikke af inu....

kravler hun ud??? hvis ja vil jeg nok sænke den eller fjerne den

vores dreng kravler nemlig ikke ud eller noget så den bliver på.... og han er heller ikke så stor så han bliver i tremmesengen noget inu

Anmeld

24. november 2012

K&S

michelledam skriver:

Hej piger.
Spørgsmålet harhelt sikkert været der før. Men hvornår tog i siden af tremmesengen?
Isabella er 1,5 år nu og jeg er lidt i tvivl om hvornår vi skal fjerne siden. Hunhar endnu ikke forsøgt at komme ud af sengen. Men jeg kunne godt tænke mig at fjerne den før hun får den ide.

Jeg har stemt blankt - Anton er 2 år og 3 måneder og vi har ikke pillet siden af endnu

Han er den sidste uges tid begyndt at kravle ud over kanten, når han ikke er helt enig i, at han skal sove, men indtil videre har det kun været om aftenen (ikke om natten eller morgenen), så vi venter til sidste øjeblik

Anmeld

24. november 2012

Mother-love

B&J skriver:

daniel er 2½år og vi har den ikke af inu....

kravler hun ud??? hvis ja vil jeg nok sænke den eller fjerne den

vores dreng kravler nemlig ikke ud eller noget så den bliver på.... og han er heller ikke så stor så han bliver i tremmesengen noget inu

Nej det er hun ikke. Men isabella er meget hypermobil og dem der er det falder som en kludedukke når hun falder og det bekymre mig for når hun vil begynde at vil kravle over at hun så kommer meget tilskade.

Anmeld

24. november 2012

Faith

Mine drenge er knap 2½ og vi gjorde det for 2 måneder siden.

Anmeld

24. november 2012

An&Jo

jeg fjernede aldrig den ene side, han kom direkte fra tremmeseng til juniorseng, og det gjorde han da han var 23mdr..

Han fandt ud af at kravle ud af sin tremmeseng og derfor bestemte jeg mig for at han skulle have en juniorseng, så sådan en fandt jeg,o g han er aldrig stået op af den efter han er blevet puttet..

Anmeld

24. november 2012

B&J

michelledam skriver:

Nej det er hun ikke. Men isabella er meget hypermobil og dem der er det falder som en kludedukke når hun falder og det bekymre mig for når hun vil begynde at vil kravle over at hun så kommer meget tilskade.

jaaaa det kan jeg godt forstå så virkelig... men ja kan være i er heldige hun bare syntes det er okay men kan også være hun begynder at gå ud af sengen

Anmeld

24. november 2012

dukke

michelledam skriver:

Hej piger.

jeg har stemt blankt da Aksel lige er blevet 2 år og er kommet over i juniorseng 

Anmeld

25. november 2012

Mother-love

B&J skriver:

jaaaa det kan jeg godt forstå så virkelig... men ja kan være i er heldige hun bare syntes det er okay men kan også være hun begynder at gå ud af sengen

jeg tror hvis vi piller den af så vil hun helt sikkert kravle ud af sengen. men det kan også være det er alt alt for tidligt at fjerne siden. er bare så bange for hun en dag vil forsøge sig med at kravle over kanten...

Anmeld

25. november 2012

LR85

Halvandet år. Netop som du skriver, inden han fik den fikse idé a kravle ud selv 

og nu er han snart 3, og kravler sjældent udad juniorsengen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.