Vores hus renovering :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

Honningblomst

Puha, Diana...jeg bliver helt træt af at se på Jeres billeder....vi var selv igennem en kæmpe proces i vores hus, i underetagen...præcis som Jeres og jeg gør det aldrig mere...husk nu hinanden i alt det hus-projekt...-smiler
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Puha, Diana...jeg bliver helt træt af at se på Jeres billeder....vi var selv igennem en kæmpe proces i vores hus, i underetagen...præcis som Jeres og jeg gør det aldrig mere...husk nu hinanden i alt det hus-projekt...-smiler
Knus Eva..

Puha jeg os bare træt af at glo på det især fordi det har stået stille SÅ længe   Men nu sker der noget og det sgu dejligt og jeg gør det heller ALDRIG igen  

Knus

Anmeld

8. juni 2009

Pia.

Wauuu sikke en masse der sker nu, det skal nok blive rigtig godt... Men ja jeg må sige som Eva, husk hinanden... Her gik der også et par år med at lave hus - og det er bare ikke lykken..... HUSK JER....

Knus og kram og dejligt der sker en masse med huset....

PIA

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Pia. skriver:

Wauuu sikke en masse der sker nu, det skal nok blive rigtig godt... Men ja jeg må sige som Eva, husk hinanden... Her gik der også et par år med at lave hus - og det er bare ikke lykken..... HUSK JER....

Knus og kram og dejligt der sker en masse med huset....

PIA

Uha vil vil ikke glemme hinanden vi går begge rigtig meget op i at selv om kontoen er lav der er husbyggerri og vi har fået lucas så det bare super vigtigt at lege kærester   fx var vi ude og spise en super god frokost i silkeborg i sidste uge der skal være tid til det det er noget der er vigtigt for os, så tror ikke på vi falder i og glemmer hinanden.

Anmeld

11. juni 2009

Diana...

Er så stolt af min dejlige mand synes han er sej til det her lidt før og efter billeder.

Alt det mørke er nået han har gået og muret i et par dage. så skuller der gerne komme nogen pæne bondehus vinduer i næste uge WEEEEEE
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2009

LotteN

hod da op diana, I er da ved og være et godt stykke.. kan sandelig også se alt bare skal laves om. Det kunne ikke betale sig og vælte det hele og så bygge et helt nyt? for det er jo næsten det I har gjort!!!!

Hvornår er planen i skal flytte ind?

Anmeld

11. juni 2009

Diana...

LotteN skriver:

hod da op diana, I er da ved og være et godt stykke.. kan sandelig også se alt bare skal laves om. Det kunne ikke betale sig og vælte det hele og så bygge et helt nyt? for det er jo næsten det I har gjort!!!!

Hvornår er planen i skal flytte ind?

Ja og nej det havet været dyre og ville tage længere tid så det vi har kunne bruge på huset har vi brugt   vi flytter ind 1 sep 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.