Vores hus renovering :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

Diana...

Ligegyldigt indlæg   men er bare så glad for at der sker en masse nu   

Så dem der vil se kan kikke her 

www.lucas-skovsende.dk/rhus.html

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Ligegyldigt indlæg   men er bare så glad for at der sker en masse nu   

Så dem der vil se kan kikke her 

www.lucas-skovsende.dk/rhus.html

Knus Diana

Der har været meget at se til... Det bliver godt når i er færdige... :O) 

Anmeld

7. juni 2009

Miamaja

jeg beundrer virkelig det store arbejde og handy work I selv er gaaet igang med. det ser virkelig prof ud.

det ville min mand aldrig kunne finde ud af. han kan ikke en gang slaa et som lige ind og er alt andet end handy men mere til det intellektuelle.. hehe!

Anmeld

7. juni 2009

Diana...

Miamaja skriver:

jeg beundrer virkelig det store arbejde og handy work I selv er gaaet igang med. det ser virkelig prof ud.

det ville min mand aldrig kunne finde ud af. han kan ikke en gang slaa et som lige ind og er alt andet end handy men mere til det intellektuelle.. hehe!

Tak for det, jeg nu godt nok ved at få grå hår af det hi hi men nu hvor jeg kan se at der virkelig sker noget der ovre og at det går okey stærkt er jeg ved at få mit mørke hår tilbage   
Ej det bliver lækkert når vi kommer der over og det bliver jo som vi vil ha det så det jo bare super lækkert 

Knus

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

Der er da lige sket en hel del siden du viste de første billeder af projektet... IIIh hvor må du altså glæde sig til at kunne flytte ind.

Og hvor er det skønne billeder af Lukas osse

Anmeld

7. juni 2009

Cris

Gud! Og du siger, at din mand er hjeme og I hygger jer???? Men den er projekt er KÆÆÆÆÆMPE stor! Og man kan se, at der sker rigtigt meget! I er meget flyttige! Jeg glæder mig til at se mere og mere!

Anmeld

7. juni 2009

Stumpen

Tak for kigget - spændende at følge med

Anmeld

7. juni 2009

Diana...

Cris skriver:

Gud! Og du siger, at din mand er hjeme og I hygger jer???? Men den er projekt er KÆÆÆÆÆMPE stor! Og man kan se, at der sker rigtigt meget! I er meget flyttige! Jeg glæder mig til at se mere og mere!

Hi hi ja det er han faktisk os. Det sjældent han er ude i hverdagende  han gået og ryddet lidt op der over i hverdagene men har ikke kunne lave så meget for de ting har har lavet gulv bla det har han fået hjælp til fra sjælland af så han har brugt 5 weekender på det, den store mur begynde han på fredag morgen og blev færdig i morges så er vinduerne blevet revet ned idag og det ene vindue muret op, så hvis han lavet noget i hverdagene var vi nået MEGET længere 

Men han må ikke arbejde på det i hverdagene og det holder han sgu men nok fordi hans sagsbehandler el hvad de nu heder bor på vejen ved siden af hi hi meget godt vi fandt ud af det. 

Anmeld

7. juni 2009

Becks

Hvor ser det godt ud søde...
I er godt nok nået langt siden sidst vi så billeder... Bliver spændende og se det færdige resultat..

Knuser

Anmeld

8. juni 2009

MetteT

Tak for kigget...
Hold da op et projekt... Det tar jeg sgu hatten af for at i gider, jeg dur bare ikk til sådan noget.. Vi har været/er selv i gang med vores (dog ikke helt så omfattende) Men øv hvor jeg bare slet ikk syns det er fedt... Det siger mig nada.. Men man blir jo glad for det til sidst...  Men et er sikkert, næste hus vi ska ha, ska være SÅ indflytningsklart altså.... En klat maling og nul og nix mere...  
Men glæder mig da til at få en rundvisning på onsdag...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.