Haha ja Sorry girls men jeg er ret sikker på at Jeanne skriver dette indlæg men et grande glimt i øjet.
jeg har ski os engang haft den tanke enegan.
- Malthes olde,( hans fars, farmor) var efterhåbden ik meget værd. Hun var på plejehjem og var efterhånden i tvivl om hvem vi alle var. Hun levede i galopperede alsheimer
Jeg har altid haft det HELT fantastisk med hende. Vi har været naboer og kæresten og jeg har et par gange haft hende med på weekend i Prag.
Men i en alder af 87, var hun altså blevet helt fra den
Hun valgte så at stå af 2 dage før Malthes dåb hvor vi havde valgt ikke at invitere fordi hun simpelthen ikke ville få noget ud af det.
Vi jokede altså os lidt med det Med dårlig planlægning fra hrndes side. med hendes fantastiske væsen, kunne hun sku selv ha været med på den 
og alt i alt var det bare det bedste det kunne ske, for hendes tid var bare kommet.
Nej!! Man bestemmer ik hvornår man vil dø Men prøv li at løsne lidt op og se verdenen med et smil. JEG sys i hakker 
Jeg går ik ind for at vi stryger alle med hårene, men dette indlæg stod jo ikke til debat?? Er ret sikker på at TS ikke forudså den reaktion. Jeg blev ihvertfald selv lidt overrasket over at se kommentarerne til, hva der i mine øjne er et harmløst indlæg skrevet med glimt i øjet.
Rigtig dejlig mandag
Anmeld