ICSI og følelsen af at skulle tisse hele tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Hej tøser.

Jeg er i igang med ICSI-behandling, og er nået så langt at jeg skal have taget æg ud på mandag. Men her de sidste par dage har jeg bare haft følelsen af, konstant at skulle tisse. Selv når jeg lige har tisset, så føler jeg, at jeg skal igen. 

Er der andre der har oplevet det? Kan æggene trykke lidt på blæren, eller er det helt skørt at tænke sådan... Det gør også lidt ondt når jeg er liiige ved at være færdig med at tisse.. 

Ville egentlig bare høre om det var normalt, eller der måske kan være blærebetændelse på vej.

Go' lørdag aften til alle

Jeg havde det på nøjagtig samme måde, så tror det er helt normalt Æggene der vokser fylder jo godt i underlivet, i forhold til man kun plejer at have et stort æg der vokser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

**Ønskebabyen

Kom her til morgen til at tænke, at jeg ikke fik svaret på, om jeg testede selv

Det gjorde jeg ikke, jeg turde ikke, så jeg fik først svaret, da de ringede fra Skejby! Vi havde aftalt, at vi ikke ville have skuffelsen hvis den var negativ på en test, fordi blodprøven jo er mest sikker, så den valgte vi at vente på

Men jeg tror ikke der er så mange der ikke tester før tid

Jeg testede heller ikke før tid Det turde jeg ikke. Desuden begyndte jeg også at bløde to dage før bp

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg testede heller ikke før tid Det turde jeg ikke. Desuden begyndte jeg også at bløde to dage før bp

Ja vi er nok på en eller anden måde lidt overtroiske eller hvad man nu skal kalde det... Så jeg turde ikke og det gjorde kæresten heller ikke

Håber l har bedre held denne gang!

Anmeld

25. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Ja vi er nok på en eller anden måde lidt overtroiske eller hvad man nu skal kalde det... Så jeg turde ikke og det gjorde kæresten heller ikke

Håber l har bedre held denne gang!

Tusind tak for det Jeg skal scannes imorgen, og ved så nok derefter hvornår der skal ligges iglobasser op

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Tusind tak for det Jeg skal scannes imorgen, og ved så nok derefter hvornår der skal ligges iglobasser op

Jeg for en god skanning i morgen så

Anmeld

25. november 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg for en god skanning i morgen så

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.