ICSI og følelsen af at skulle tisse hele tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2012

WantingBaby2012

Hej tøser.

Jeg er i igang med ICSI-behandling, og er nået så langt at jeg skal have taget æg ud på mandag. Men her de sidste par dage har jeg bare haft følelsen af, konstant at skulle tisse. Selv når jeg lige har tisset, så føler jeg, at jeg skal igen. 

Er der andre der har oplevet det? Kan æggene trykke lidt på blæren, eller er det helt skørt at tænke sådan... Det gør også lidt ondt når jeg er liiige ved at være færdig med at tisse.. 

Ville egentlig bare høre om det var normalt, eller der måske kan være blærebetændelse på vej.

Go' lørdag aften til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

tarkoflen

Jeg havde det på samme måde, og fik at vide, at det er hormonerne i kroppen der kan være skyld i det... Ved ikke om det kan være blærebetændelse, det har jeg aldrig haft, men jeg tænker, at så ville du vel også have ondt når du tisser, vil du ikke? Eller gælder der samme regler som når man er gravid, med at symptomerne ikke er helt til at regne med?

Anmeld

24. november 2012

Putomanen

Jeg har altid været oppustet i maven og øm, når jeg har taget hormoner i et stykke tid. Så det kan godt skyldes det.

Men det kommer an på, hvor det gør ondt, når du tisser. Hvis det føles som at du tisser glasskår, så er det nok en blærebetændelse. Hvis du bare har ondt i maven, vil jeg tro at det er dine æggestokke som driller.

Anmeld

24. november 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Jeg havde det på samme måde, og fik at vide, at det er hormonerne i kroppen der kan være skyld i det... Ved ikke om det kan være blærebetændelse, det har jeg aldrig haft, men jeg tænker, at så ville du vel også have ondt når du tisser, vil du ikke? Eller gælder der samme regler som når man er gravid, med at symptomerne ikke er helt til at regne med?

Jeg har heller aldrig haft blærebetændelse, men har hørt at det gør meget ondt når man tisser. Jeg har "kun" følelsen af at skulle tisse hele tiden og så gør det lidt ondt lige til sidst når jeg tisser. 

Men det er da rart at vide, at andre også har oplevet det. Så er det vel helt normalt 

Anmeld

24. november 2012

WantingBaby2012

Putomanen skriver:

Jeg har altid været oppustet i maven og øm, når jeg har taget hormoner i et stykke tid. Så det kan godt skyldes det.

Men det kommer an på, hvor det gør ondt, når du tisser. Hvis det føles som at du tisser glasskår, så er det nok en blærebetændelse. Hvis du bare har ondt i maven, vil jeg tro at det er dine æggestokke som driller.

Min mave er hverken øm eller oppustet.  

Det er faktisk kun pludselige hedeture der har drillet mig mest i det her forløb.  

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Jeg har heller aldrig haft blærebetændelse, men har hørt at det gør meget ondt når man tisser. Jeg har "kun" følelsen af at skulle tisse hele tiden og så gør det lidt ondt lige til sidst når jeg tisser. 

Men det er da rart at vide, at andre også har oplevet det. Så er det vel helt normalt 

Jeg var heller ikke oppuset under behandlingen, det blev jeg først bagefter, men jeg tissede konstant! Og havde hele tiden følelsen af, at jeg skulle tisse og så kom der 10 dråber, når jeg satte mig på toilettet

Anmeld

24. november 2012

Putomanen

WantingBaby2012 skriver:

Min mave er hverken øm eller oppustet.  

Det er faktisk kun pludselige hedeture der har drillet mig mest i det her forløb.  

Okay, men så længe du ikke tisser glasskår, tror jeg ikke du behøver at være bekymret. Ellers kan du altid spørge klinikken på mandag om du skal være bekymret

Anmeld

24. november 2012

WantingBaby2012

tarkoflen skriver:

Jeg var heller ikke oppuset under behandlingen, det blev jeg først bagefter, men jeg tissede konstant! Og havde hele tiden følelsen af, at jeg skulle tisse og så kom der 10 dråber, når jeg satte mig på toilettet

Ja lige præcis! Så får man da lige en forsmag på en graviditetens mange glæder 

Uuuh er så spændt på ÆU på mandag... Nervøsiteten begynder også at melde sig lidt... Håber ikke jeg får for mange smerter efterfølgende.. Hvordan gik din ÆU? Og ventede du på blodprøven for at vide om du var gravid, eller testede du lidt før? Jeg tvivler på at jeg kan vente... 

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

WantingBaby2012 skriver:

Ja lige præcis! Så får man da lige en forsmag på en graviditetens mange glæder 

Uuuh er så spændt på ÆU på mandag... Nervøsiteten begynder også at melde sig lidt... Håber ikke jeg får for mange smerter efterfølgende.. Hvordan gik din ÆU? Og ventede du på blodprøven for at vide om du var gravid, eller testede du lidt før? Jeg tvivler på at jeg kan vente... 

Ja mit blev ved til jeg var ca. 14 uger henne! Min kæreste mente ikke jeg spiste for to, men jeg tissede i hvert fald for to

Æu gjorde røv ondt på mig, men min livmoder ligger bagudvendt og jeg er blevet opereret for endometriose, så der var også noget arvæv, så mig kan du nok ikke regne med jeg kender flere der overhovedet ikke har kunne mærke det!

Jeg havde lidt småondt et par dage efter, men ikke mere end det hjalp med en varmepude

Jeg for at det ikke bliver for slemt for dig, og de får nogle guldæg ud

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Kom her til morgen til at tænke, at jeg ikke fik svaret på, om jeg testede selv

Det gjorde jeg ikke, jeg turde ikke, så jeg fik først svaret, da de ringede fra Skejby! Vi havde aftalt, at vi ikke ville have skuffelsen hvis den var negativ på en test, fordi blodprøven jo er mest sikker, så den valgte vi at vente på

Men jeg tror ikke der er så mange der ikke tester før tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.