Vi nåede det ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

LotteN

ej hvor er jeg ked af og høre I ikke nåede derop.
Gør mig virkelig ondt og høre med din bedstefar. Men hvis han havde opgivet alt, så var det nok kun godt han fik fred (hvsi man skal se det fra den side)
Du får sige et kæmpe  med påvejen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

KarinaIda

Hvor er jeg ked af og høre det, og at I ikke nåede op og sige "farvel" til ham,... Men nogen gange går det bare pludselig så stærkt!!! Men kan sagtens følge jer, har selv prøvet det samme med min moster...

Men en kæmpe herfra...

Anmeld

7. juni 2009

4xGreve

Dutte84 skriver:

Planen var i Fredags at vi skulle på sygehuset op til Julies Oldefar... Og vi havde glædet os til det... Fredag morgen kl. 8.30 ringer min mor og siger at hun er blevet kaldt på sygehuset da hans vejr trækning var dårligt... Hun var på sygehuset omkring kl. 10.00 - 9.55 døde han...
Jeg er så ked af vi ikke var deroppe nogen dage før...
Min mor sagde at det skulle vi kun være glade for vi ikke var, for han var begyndt at skælde min mor rigtig voldsomt ud, hver gang hun besøgte ham... Og det ville hun ikke byde mig og Julie...

Et og andet sted er det fint at han er død  - Istedet for at skulle ligge og lide..
Han døde af kræft.. Han sagde nej tak til alt smertestillende her til sidst - Han havde opgivet at leve..

Så øv - At vi ikke nåede det...

Kender det alt for godt...

Kan følge din sorg...

Min farfar døde mens daniella var indlagt så nåde heller ikke at få besøgt ham...
Vil så gerne ha haft set ham en sidste gang (så ham slet ikke efter daniella fødsels, og han var bare så stolt) Vil så gerne ha sagt farvel, der var så meget jeg gerne vil ha haft!

Kæmper krammer til dig...

Anmeld

7. juni 2009

Fam. Munkholm

Det er jeg ked af at hører..

Du får lige en krammer

Anmeld

8. juni 2009

Mira0911

Mange tak skal skal i have Allesammen...
Ja, det er godt han har fred nu, synes det er bedre end at han skal ligge og lide og kæmpe for at leve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.